Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

hvordan runker man?

Gjest <anonym>

Anbefalte innlegg

Gjest <anonym>

høm.. litt dumt spørsmål, men ingen av dere kjenner meg, så here goes:

hvordan runker man? jeg onanerer ikke ved å runke, men føler meg mer mann hvis jeg runker da...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
høm.. litt dumt spørsmål, men ingen av dere kjenner meg, så here goes:

hvordan runker man? jeg onanerer ikke ved å runke, men føler meg mer mann hvis jeg runker da...

9365320[/snapback]

Drit i det da, runking er ut.

Ta heller å bøy deg forover, så stapper du kuken i kjeften og setter i gang ;) Lykke til!

Lenke til kommentar

Synd jeg ikke kan demonstrere det på youtube, det er lettere å vise det enn å forklare det.

Det er litt teknikk også, man må kjenne seg frem til den metoden som fungerer best for akkurat deg. Personlig finner jeg det bra å riste den litt av og til, så fortsette, så riste litt til, så fortsette.

et annet trikst jeg vil anbefale, er å presse den ned, altså mot gulvet, sånn at det blir stort press i den, da kjennes det annerledes ut å ronke.

En annen måte er å holde med venstre hånd på hodet og den andre rundt skaftet. Så gnir du litt med venstre samtidig som du gjør det med høyre.

Bah, det fins så mange metoder. :!:

Lenke til kommentar
et annet trikst jeg vil anbefale, er å presse den ned, altså mot gulvet, sånn at det blir stort press i den, da kjennes det annerledes ut å ronke.

9370455[/snapback]

Det skal du være litt forsiktig med faktisk. Presser du den for langt ned kan du ryke noe svampgreier ved roten, og gjøre deg selv impotent for en ukes tid eller noe sånt.

Men det vokser og gror som et vanlig sår og alt blir bra igjen etterhvert ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...