Spaz Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Her er de nyeste driverne og kontrollpanelet (Catalyst 3a). Du burde ha DX9 installert før du legger inn disse driverne: http://mirror.ati.com/support/drivers/winx...ee&cmdNext=Next Lenke til kommentar
Cycl0ps Skrevet 20. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2003 Trodde det var dumt og installere dx9, hva mener dere andre? Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Jeg har installert DX9 og har ikke opplevd noen problemer. Alle spill som fungerte med DX8 fungerer minst like bra med DX9 Lenke til kommentar
Cycl0ps Skrevet 20. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2003 Har hørt det motsatte.... :wink: Men men... Jeg vet ikke tror ikke jeg gidder og installere dx9 fordi kanskje jeg må formatere igjen hvis noe blir for dumt.. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Jeg har kortet (MBA= made by ati). Og jeg har ikke støtt på noen problemer Så jeg anbefaler deg å kjøpe r9700pro [pirkete lærer] Det heter BBA (Built by Ati) [/pirkete lærer] Sorry, skal huske det til neste gang. Her har du et lærer Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Har hørt det motsatte.... :wink: Men men... Jeg vet ikke tror ikke jeg gidder og installere dx9 fordi kanskje jeg må formatere igjen hvis noe blir for dumt.. Du kan bruke Directx 9 uninstaller hvis ikke Directx9 fungerer bra for deg. Da blir de originale Dirext 8.1 filene kopiert inn fra WindowsXP CD'en. DX 9 be gone Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 *Korrigering* Tilbudet til 1995 kr, var på eit Sepphire ATI 9700. Men det er ikkje eit PRO kort. Det er ein prisøkning på 1000kr om du går opp på PRO. PS: Gjorde samme forvekslingen selv :wink: Lenke til kommentar
Cycl0ps Skrevet 21. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2003 Sorry har ikke gjort noen feil det er et pro kort.. Lenke til kommentar
Cycl0ps Skrevet 21. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2003 Sorry har ikke gjort noen feil det er et pro kort.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå