Gå til innhold

ATI 9700 pro er det fortsatt et godt kjøp?

Cycl0ps

Anbefalte innlegg

Jeg tenkte og kjøpe dette kortet det ble ikke noe 4600Ti eller noe annet som jeg har snakket om en stund. Så det blir dette. :D:D

Men jen bare tenkte og spørre.

Dette kortet fungerer med mine pc right? Jeg tenkte på, at Hovedkortet mitt støtter bare 4x agp eller hva det heter. man kan stille på dette på kortet ned til 4x isteden for 8. right?

Specs står under..

det er et godt kjøp eller?

Takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Og en ting til:

Hva er de vanligste problemene folk har med kortet? Slik som fks at det ikke funker som det skal. Hva er de vanligste problemene?

Alt hadde vært flott. De som har kortet kan komme med alt av gode og dumme kommentarer.

Lenke til kommentar

Så flott.. Jeg har hørt at det er en del problemer med drivere osv.

Har noen en link eller noe? Slik at jeg kan få lastet ned allt til jeg får det.

Så det er klart til formatering og installering.. ;)

Formatering hvis det er nødvendig hva tror dere? Det beste hadde vært det ikke sant.. Noen linker eller drivere?

Noen tester av dette kortet eller noe?

Vil kortet fungere flott for meg?

Lenke til kommentar

Takk... Så nå gleder jeg meg til jeg får kortet. Bare synd at hvis jeg får det på mandag også reiser jeg til syden på onsdag eller torsdag.. Lite tid til å teste det ut. Men da har jeg noe og glede meg til etter to uker med sol og varme... :D Nemlig og komme hjem til kalde norge og gå til pc'en.. Lol

Lenke til kommentar
Takk... Så nå gleder jeg meg til jeg får kortet. Bare synd at hvis jeg får det på mandag også reiser jeg til syden på onsdag eller torsdag.. Lite tid til å teste det ut. Men da har jeg noe og glede meg til etter to uker med sol og varme... :D Nemlig og komme hjem til kalde norge og gå til pc'en.. Lol

PS: Jeg var på Garn Canaria i en uke nå. Det regnet 3 av dagene.

Men ønsker deg lykke til. 8)

Lenke til kommentar

Takk skal til grand Canaria jeg og.. Hvor bodde du? :D

Jeg bare er skeptisk til å få det til å funke. Nå har jeg lastet ned de nyeste driverne 2566 er slutten av de eller no. Også er det bare og finne drivere til hovedkortet... A7V333 som jeg ikke fant på asus.com er det noen som kan hjelpe meg? Og bios version hvor laster jeg ned den? Er på jakt etter version 1010. Som de anbefalte for ati 9700PRO brukere.

Er det noen som kan hjelpe meg?

Lenke til kommentar

Vel jeg har gebursdag på tirsdag og får kortet hvis alt går etter planen mandag. Så da tar jeg med meg de 2200 kronene og kjøper meg et nytt ATI 9700 Radeon Pro.. Vet ikke om det er så mye og tjene på om jeg sparer det til etter syden turen. Syntes litt over 2k er greit jeg .. ;)

Skal bo på Balito Beach.. Like ved lyng senteret vet ikke hva det heter det.. men! Det er fett har vært det 3 år på rad... ;)

Lenke til kommentar

Det står på Rage3d at de anbefaler og kjøre bios version 1010 men jeg finner ikke de driverne. Hvor kan jeg finne de? Er det noen som vet? Nå er det en dag igjen til kortet koommer.. Håper jeg da.. Så nå er et formatering... :D Så da er det bare og sette det i og installere drivere..

Er det noen optios på kortet som jeg må passe på er skrudd av eller har på osv?

Hvilke drivere burde jeg bruke til kortet? URL hadde vært flott.

Takk!

Lenke til kommentar

Nei Elkjøp... Jeg bestilte et 4600 kort så var det ikke flere igjen på lager osv...

Så da måtte de gi meg et bedre eller tilsvarende produkt siden det er etter 3 dager. Så da sa han at jeg kunne få et nytt 9700 kort.. Men så sa jeg kan jeg ikke heller få et 9700 pro så kan jeg betale litt mer.

Så sa han joda det går fint. Betaler du 2200 for det så bestiller vi det for deg.

Ja sa jeg.

Så sa han jeg ringer og bestiller det nå. Så jeg ringer deg og gir deg besjed når det sansynlighvis kommer og da sa han mandag.. ;)

Jeg gleder meg... :D:p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...