Gå til innhold

Pakke inn og ut filer på en effektiv måte?

Nitrius

Anbefalte innlegg

Lurer på om det er noen smart måte å pakke inn og ut filer på med f.eks et program som winrar?

F.eks store filer eller mapper med masse filer og slikt kan ta en god tid å pakke sammen og pakke ut, så det jeg er på jakt etter er en måte å prøve å pakke inn og ut filer på kjappest mulig måte samtidig som at man kanskje for en mindre fil størrelse på selve filen etter de er pakket inn? og at de selvfølgelig blir pakket ut til sin fulle størrelse igjen.

Kanskje litt kronglete forklart dette, men forhåpentligvis er det noen som kan hjelpe meg.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Lurer på om det er noen smart måte å pakke inn og ut filer på med f.eks et program som winrar?

F.eks store filer eller mapper med masse filer og slikt kan ta en god tid å pakke sammen og pakke ut, så det jeg er på jakt etter er en måte å prøve å pakke inn og ut filer på kjappest mulig måte samtidig som at man kanskje for en mindre fil størrelse på selve filen etter de er pakket inn? og at de selvfølgelig blir pakket ut til sin fulle størrelse igjen.

Kanskje litt kronglete forklart dette, men forhåpentligvis er det noen som kan hjelpe meg.

9365248[/snapback]

Du finner ikke winrar bra på dette feltet?

Lenke til kommentar

Jo.

Det jeg tenker på er at winrar har jo en del innstillinger man kan tukle med, så det jeg lurer på er om det er noen form for innstillinger man kan bruke til å pakke ned ting slik at man får ned fil størrelsen mest mulig men samtidig pakker ting ned slik at det ikke tar for lang tid å pakke de ned eller pakke de ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...