Nitrius Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 (endret) Lurer på om det er noen smart måte å pakke inn og ut filer på med f.eks et program som winrar? F.eks store filer eller mapper med masse filer og slikt kan ta en god tid å pakke sammen og pakke ut, så det jeg er på jakt etter er en måte å prøve å pakke inn og ut filer på kjappest mulig måte samtidig som at man kanskje for en mindre fil størrelse på selve filen etter de er pakket inn? og at de selvfølgelig blir pakket ut til sin fulle størrelse igjen. Kanskje litt kronglete forklart dette, men forhåpentligvis er det noen som kan hjelpe meg. Endret 26. august 2007 av Nitrius Lenke til kommentar
Bettibell Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Lurer på om det er noen smart måte å pakke inn og ut filer på med f.eks et program som winrar? F.eks store filer eller mapper med masse filer og slikt kan ta en god tid å pakke sammen og pakke ut, så det jeg er på jakt etter er en måte å prøve å pakke inn og ut filer på kjappest mulig måte samtidig som at man kanskje for en mindre fil størrelse på selve filen etter de er pakket inn? og at de selvfølgelig blir pakket ut til sin fulle størrelse igjen. Kanskje litt kronglete forklart dette, men forhåpentligvis er det noen som kan hjelpe meg. 9365248[/snapback] Du finner ikke winrar bra på dette feltet? Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 26. august 2007 Forfatter Del Skrevet 26. august 2007 Jo. Det jeg tenker på er at winrar har jo en del innstillinger man kan tukle med, så det jeg lurer på er om det er noen form for innstillinger man kan bruke til å pakke ned ting slik at man får ned fil størrelsen mest mulig men samtidig pakker ting ned slik at det ikke tar for lang tid å pakke de ned eller pakke de ut. Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Du kan jo pakke de som .exe filer med Winrar.. vis det er det du meinte Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 IzArc bruker jeg: http://www.izarc.org/ Lenke til kommentar
shabador Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 (endret) Jo mer komprimert en fil er, jo lenger tid tar de å dekomprimere den. Så svaret er nok nei. Men for best kompresjon, så anbefaler jeg 7-zip sin nyeste betaversjon: http://www.7-zip.org/download.html Den er rimelig kjapp da den utnytter flerkjerneprosessorer, samt støtter 64-bit. Endret 27. august 2007 av shabador Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Så enn må ha programmer som er laget for f.eks 2kjerner vis enn skal ha utnytte av Duo prossesor? Så egentlig bruker jeg "bare" den ene kjerna vis jeg spille BF2 etc. ?? Lenke til kommentar
shabador Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Det stemmer. Men for alt jeg vet, så er det godt mulig at BF2 støtter dualcore. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 27. august 2007 Forfatter Del Skrevet 27. august 2007 Hmm okay, takk for svar så langt. Så det finnes ingen innstillinger jeg kan fikle med for å få optimal fil komprimering samt ikke bruke all verden av tid til å komprimere eller pakke ut? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå