bentch86 Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 (endret) Hei, jeg har et msi K9VGM-V hovedkort. nå de siste dagene har det tatt en evighet ved oppstart, Ser bare dette bildet der du kan trykke delete for og komme i bios. Dette kjedlige bildet står der nok i ca 10 minutter, hva kan ha skjedd her? aldri vært så treg, dette har heller ikke skjedd tidligre. Noen som har noen forslag på hva jeg kan gjøre for og få dette til normalen igjen? Har prøvd og oppdatere bios, hadde nyeste versjoenen. Takker for alle svar Endret 26. august 2007 av bentch86 Lenke til kommentar
bentch86 Skrevet 27. august 2007 Forfatter Del Skrevet 27. august 2007 Nå har jeg prøvd følgende: *Resette Bios *Tilbakestille til fabrikk innstillinger *Koble ut en og en ting i maskinen Ennå går det tregt, mellom 10-20 minuter og komme seg videre. Lenke til kommentar
220Volt Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Hei! jeg hadde ligenende problemer på et annet hovedkort, for en tid tilbake. Fant ut at det var USB hardisker, som trengte lang initialiseringstid.... så maskinen ble stående å kløne i lange tider.... hvis du har nylig koblet til noen usb hardisker, kan jo dette være en mulig ting å sjekke ut... se om du kan velge noe anderledes BOOT sekvens i BIOS... Lenke til kommentar
bentch86 Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2007 Fant feilen for en god stund siden nå, feilen var printeren:S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå