Treasure Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Hei, jeg lurer på hvor godt Nvidia GeForce FX 5600 yter i spill, kortet har 256mb DDR minne. Jeg vet at ytelsen også spiller inn på de andre delene i en PC, men jeg vil bare vite sånn ca. Klarer kortet å dra Battlefield 2? Grunnen til at jeg lurer på dette, er at jeg kom over dette kortet i en "ødelagt" PC. Er det noen som vet hvor mye det er værdt? Det er sikkert ikke mye - Andreas Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 En kamerat av meg hadde FX5600 Ultra på en Pentium4 1.6 GHz, han begrenset seg til 800x600 med medium detaljer for å få god flyt i spillet. Kortet er vel verdt en hundrelapp, FX-serien er jo ikke så ettertraktet at det gjør noe. Lenke til kommentar
Treasure Skrevet 26. august 2007 Forfatter Del Skrevet 26. august 2007 (endret) Takker for svaret Jeg ble egentlig veldig overasket over at kortet var såpass "bra", jeg trodde det var mye dårligere. Det gjør heller ikke noe om kortet ikke er spesielt ettertraktet, ettersom jeg har en kjøper på det Endret 26. august 2007 av Treasure Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå