Lt-Woof Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Emil liker å suge kattene sine.. Emil liker å putte blyanter i rompa Emil liker å skylde på andre enn seg selv Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Stemmer vel ikke helt med førstepost men de jeg fikk opp: Om vi såm trur audun liker gutter!!!!!!! Det Audun liker best er sandstein. Audun liker sauar, trekkspel, onn, troll og fjøsnissar. Var mye annet piss som ikke ga mening. Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Andreas liker å trene. Andreas liker å utøve makt. Andreas liker å spise på T.G.I. Fridays. Andreas liker å ha ballen. Andreas liker å stikke seg litt frem. Andreas liker å leke ute. Andreas liker å gjemme seg. Andreas liker å sjokkere. Andreas liker å gå på jakt. høhø og av alle ting, så er det ganske nærme virkeligheten Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Tommy liker seg best innendørs. - Når jeg er alene, tar jeg på tøyet og «rir» mot ei dyne, slik at penis gnis mot innsida av selebuksa til det går for meg. 9377563[/snapback] Emil liker å suge kattene sine.. Ville ikke tro det ville skje, men jeg ser meg slått. Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Tommy liker å spille de fleste stilarter. Tommy liker å sove. Tommy liker å show'e. Tommy liker å tisse. Tommy liker å være sammen med venner, lese bøker å sitte ... Tommy liker seg best innendørs. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Haha, var eit par fine her. Øystein liker å bajse med åpen dør! Øystein liker å vandre turer i Setesdal Vesthei, plukke sopp, stelle med sine frimerker. Øystein liker sol og snø på toppene, men ikke melkesyra som trenger seg på i høyfjellet. Øystein liker «Sløv uten dop» – den er så han! Øystein liker ikke å være med på bilder. Øystein liker best å lete etter drivgods. Han vil bygge en kafe av drivtømmer langt der ute i havet og servere grillet villsau og fisk. Øystein liker ikke noen. Øystein liker å suge tissen min:) Neida.. Øystein liker best at det er litt bråk rundt ham. Øystein liker å ringe meg med skjult ID. Øystein hater folk som har så dumme fordommer mot folk som han. Øystein synes ikke det gjør noe at shortsen forsvinner opp i rompa på vei ned den beryktede vannsklia. Øystein synes studien er spennende, selv om det enkelte kunne være vanskelig å vite hva han skulle svare i intervjuet. Øystein synes at Jørgen er mest sexy. Øystein synes også det er fint å være i Afrika. Øystein synes bålet ble for varmt, og må derfor ta seg en dukkert. Øystein liker sløv uten dop - den er så han! Øystein liker spesielt dårlig at kjæresten knuser ham i playstation. Vart litt mange ;] Lenke til kommentar
Lita619 Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Hilde liker å få oppgaver og er utholdende i arbeidet med å løse dem. Hilde liker å ta livet med ro og ser gjerne på en. av de mange filmene sine. Hilde liker å ha det lyst rundt seg Hilde liker å ha kontroll Blææ.. kjedelige ting!! Lenke til kommentar
vgard Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Vegard liker å spille fotball. Vegard liker å ta bilder av ting i fart (Video), mens Bård liker å ta et og et bilde om gangen (Foto). Vegard liker å kalle det. vegard liker å være mystisk på bilder xp haha. Vegard liker å jobbe, også på fritiden. Vegard liker å spionere på livet mitt, og jeg med dette ... Vegard liker å oppbevare nøklene sine i jakkelommer han ikke har med seg på jobb) ... Vegard liker å la Billy komme helt opp og støte på brystet for å få godbiten, da er de litt bajaser. Hehe, liker den nest siste.. Den siste ble litt vel kinky for min smak, men det viste seg å være ifm hundetrening. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Steffen liker å snakke i tredjepart Steffen liker å påpeke fakta etter norske sendinger som ikke er nevnt allerede i tråden. STEFFEN LIKER Å SOVE <3 Ikke no morro på Steffen akkurat Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Haha. Det var ganske kult^-^ Ane liker seg veldig godt i volda. Ane liker ikke diktet ditt. Ane liker begge grønne nyanser. Ane liker godt å ha det rundt seg i vogna eller senga. Ane liker ikke Petra. Ane liker engelsk. Ane likte han like mye som hun. Ane liker ikke å bli stirret på når hun leser. LOL. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå