Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 (endret) Her kan vi leke litt med google. Vi prøver å holde en høflig tone. Visst det er mye tekst kan vi prøve å legge den i spoiler. Det er lov å kommentere andres tekster. Vi skal søke på f.eks: "Thomas liker å". Det som kommer opp er: Thomas liker mye forskjellig musikk, og komponerer gjerne låter. Thomas liker seg godt på asfalt etter mange års erfaring fra baneracing. Thomas liker å tro at der har han høyest score. Thomas liker å bade. Thomas liker skrudde melodilinjer tilsatt en dash mutantdisco av det litt dovne slaget. Thomas liker seg helst på langtur. Thomas liker å drikke. Thomas liker fargene: Svart Rød Grønn Blå Grå. Thomas liker best å leke på puterommet sammen med Mathias. Thomas liker å være ankervakt. Thomas liker ikke trøndere. Thomas liker at det er kamp om plassene. Thomas liker resultatrapporten til datafangstselskapet Ibas. Thomas liker ild bedre enn alle. Thomas liker ordningen fordi den gir fleksibilitet. Thomas liker vist å hele tiden prøve å finne feil og motsetninger i Bibelen Men det er vel fordi han ikke ønsker å se sannheten i Guds ord. lol, denne gangen var det ikke så mye som stemte...Bortsett fra at jeg liker kamp om plassene Start Google Endret 26. august 2007 av Slettet-EIV2CS Lenke til kommentar
Erren Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 (endret) Haha, mye gøy her Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Erlend liker godt å kjøre bilbane Erlend liker seg også godt ute Erlend liker best å vinne på skrapelodd, og sier ikke nei takk til biff og øl på lørdagskvelden Erlend liker å mobbe da.. Erlend liker Apple, men ikke Steve Jobs Erlend liker:. • Masser av ketsjup på maten! • … litt til… • og enda litt til Erlend liker egentlig ikke gutter men alle tror det og alle guttene vil ha ham Den siste var lættis. :!: EDIT: Og den spoilergreia di funka dårlig, gitt. Endret 26. august 2007 av Hippie-Erlend Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Mulig jeg er teit nå, men hvordan gjør man det? Hvis jeg søker på "Thomas liker å" kommer bare dette opp... Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Daniel liker å leke med Bey Blade. Daniel liker å snakke mye om hvor homse han er. Daniel liker å bygge ting, og her har han konstruert en vindmølle som produserer strøm. Daniel liker å ha mange jern i ilden Daniel liker å gå selv så hadde jeg droppet tvillingvogna Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Syns da denne var oppe for ikke lenge siden? Jeg kan uansett ikke være med, prøv å søke på "André liker å"... Lenke til kommentar
Honey Badger Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Her er det jeg fant: Eivind liker å... -Eivind liker å spise burger, spaghetti, taco og pizza. -Eivind liker å høre bøker som lydbøker. -Eivind. Liker å se på fotball, spille piano og elsker å leve livets late dager. -Eivind liker å lage bilder i paint og er også musikalsk. -Eivind er veldig snill han spiller mye data og ser på TV. -Eivind liker å spise burger, spaghetti, taco og pizza. -Eivind liker og drikke Cola (grans brus). -Eivind liker å se gal ut på bilder tror jeg!? -Eivind liker å spille blokkføyte. Første bilde på søk etter "Eivind": Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Mulig jeg er teit nå, men hvordan gjør man det? Hvis jeg søker på "Thomas liker å" kommer bare dette opp... 9365133[/snapback] Need answer! Lenke til kommentar
Nimh Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Mulig jeg er teit nå, men hvordan gjør man det? Hvis jeg søker på "Thomas liker å" kommer bare dette opp... 9365133[/snapback] Need answer! 9365282[/snapback] du må skrive det slik: "thomas liker å Altså, med " forran... ikke nødvendigvis etter Lenke til kommentar
Fugitive Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 jaja... Robert liker å svømme midt i stimen. Robert liker å snakke med jenter, men er ikke særlig flink til å flørte. Robert liker å jakte altså,så det er sagt Så var det ikke mer Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Skal man gå inn på den øverste linken, og kopiere det som står der eller? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Chris liker å rape i tryne mitt ! (:! Chris liker å kjøre Amazon på jordet. Chris liker å skrive, holde foredrag og reise og være sosial. Chris liker å ligge på den å slappe av når hun ligger på ... Chris liker å få det som han vil, han er bestemt og vet hva han vil. Chris liker å holde seg rolig og ikke vere den som vekker stor oppmerksomhet. Alt stemmer unntatt punkt 1 og 2 Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Fant ikke noe på navnet mitt faktisk Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 (endret) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Jan liker å kjøre motorcross.Jan liker å se ned i. :S Jan liker å lovprise høyt samfunnets og menneskenes standardisering. Jan liker å spille spill på PC'en, Playstation2 eller Gameboy Advance. Jan liker å gå lange turer og holder seg i god form. Jan liker å bla i kommunikasjonsboka, se på og snakke om hva som er av symboler på en side. Jan liker å bli tatt vare på med en viss bestemthet. Jan liker å le. Jan liker å hoppe og sprette, og nå har han begynt å bli veldig flink til det. an liker å være litt kul, og sier yo når du hilser på han. Herlig lek Endret 26. august 2007 av Winydancer Lenke til kommentar
Joney Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 (endret) Jeg har to navn: Jon liker å bruke kroppen sin Jon liker å løpe på trdemølle Jon liker å danse magedans () Jon liker å gni førsteklasses Jon liker å holde på med slike ting Jon liker å jakte og kommer skjelden opp tomhendt Anders liker å shake sveisen og leke 3. verdenskrig i Kristiansund!! () Anders liker å pleie sosial omgang med venner. Anders liker å bade, selv i det iskalde vannet på stølen i Norddalsfjord. Anders liker å gå turer i fjæra Anders liker å være tidlig ute Anders liker å trene Anders liker å bruke navnet "Harald" som et uttrykk ( eh, jah) Endret 26. august 2007 av Joney Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Ikke mitt navn, men STEINAR! 1.Steinar liker å bable mye om interesser han har med andre folk. 2.Steinar kan bable med nesten alle om omtrent alt! Veldig snartenkt og vet mye! 3.Steinar spøker veldig mye i nesten alle situasjoner. 4.Steinar liker å leke i snøen, og å drikke julebrus og spise pepperkaker - men de to sistnevnte er bare tillatt i desember måned. 5.Steinar liker å oppleve nye steder og mennesker. 6.Steinar liker å øve lutt/gitar, drikke kaffe, fiske og sanke sopp. I det hele tatt er han en livsnyter. Likte best punkt 4 Lenke til kommentar
Joney Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 (endret) Ikke mitt navn, men STEINAR! Nice, men Steinar shaker ikke sveisen og leker 3. verdenskrig i Kristiansund, mens han danser magedans! Endret 26. august 2007 av Joney Lenke til kommentar
Mr. Ty Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 hehe, morsom lek Tommy liker å spille de fleste stilarter. Tommy liker å sove. Tommy liker å show'e. Tommy liker å tisse. Lenke til kommentar
Barely dead Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Lars liker å lese ting fra litt andre verdener. Lars liker å spille teater, og helst i mange former Lars liker å mobbe, sitere diverse verker av Eia og Tufte Johansen og å kollapse helt uten videre. Lars liker å stappe pinner i kjeften på folk Lars liker å leke med klosser, og de to store guttene er de han helst vil leke sammen med Ok, ingenting stemmer. Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Her er det jeg fant: Eivind liker å... -Eivind liker å spise burger, spaghetti, taco og pizza. -Eivind liker å høre bøker som lydbøker. -Eivind. Liker å se på fotball, spille piano og elsker å leve livets late dager. -Eivind liker å lage bilder i paint og er også musikalsk. -Eivind er veldig snill han spiller mye data og ser på TV. -Eivind liker å spise burger, spaghetti, taco og pizza. -Eivind liker og drikke Cola (grans brus). -Eivind liker å se gal ut på bilder tror jeg!? -Eivind liker å spille blokkføyte. Første bilde på søk etter "Eivind": 9365253[/snapback] HAHAHA han var rosaaaaa:D morsomte i tråden hittil. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 (endret) Fant ikke noe på navnet mitt faktisk 9365648[/snapback] Jeg fant masse på navnet ditt. Du liker visstnok hiphop blant annet edit: Men er det ikke minst en tråd til som er helt lik her et sted? Endret 26. august 2007 av L4r5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå