Chad Thundercock Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 (endret) Jeg får opp meldingen at PB ikke responderer. Noen ganger lykkes jeg i å joine en serv men kort tid etter blir jeg kicka grunnet akkurat det at den ikke responderer. Det kommer også opp på serverne at pb som benyttes her, er av gammel verson. Vet ikke om det sier noe. Hva kan gjøres? Har reinstallert spillet nå og repatchet men får opp samme pisse. Patchen lastet jeg ned her; S.I Det er snakk om BF2 her. Endret 26. august 2007 av dicktator Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 (endret) Prøv å oppdatere punkbuster, vent litt så skal jeg se om jeg finner link. Prøv denne Endret 26. august 2007 av Dernel Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 26. august 2007 Forfatter Del Skrevet 26. august 2007 Testet det nettopp ut og regnet med at det skulle funke. Uheldigvis popper den samme meldingen opp angå punkerbuster og null respons. Det snakkes om en gammel verson (C1.289) Er det andre som har opplevd dette faenskapet? Begynner å bli frustrert nå... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå