vectra94turbo Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 har akkurat montert ny pc, og i bios så viser den en core temp på 30grader og 36grader på ram har ikke testa noe med harddisk enda,for den i morgen,så er det lavere en normalt eller normalt?? skjønner jo at det ikke blir noe stress på prossesorn i bios, men hva er deres temp på E6850? Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Det kommer jo an på kjøling da, men med stock kjøling, så er dette å forvente. Helt OK temperaturer, men det var ganske stor forskjell på de forskjellige kjernene. Lenke til kommentar
vectra94turbo Skrevet 27. august 2007 Forfatter Del Skrevet 27. august 2007 Det kommer jo an på kjøling da, men med stock kjøling, så er dette å forvente. Helt OK temperaturer, men det var ganske stor forskjell på de forskjellige kjernene. 9366073[/snapback] okey..er kun core temp som er på på 30grader og så er det minne/ram på 36 grader.. ser ikke 2 temp på kjernen i biosen min ihvertfall Lenke til kommentar
220Volt Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Min E6850 viser 34 grader i BIOS. @ 3,8Ghz I speedfan i windows, får man opp begge kjerner... der vet jeg det har skjedd noe på kjerne nivå på G0 stepping cpu'ne fra Intel, og de viser mellom 10-15 grader for lite.. Så tatt dette i betrakning ligger jeg på 34 grader i speedfan også(samme som bios) men viser 18-19 grader, med 1-2 grader delta temperatur på kjernene... mulig dette blir rettet på i ny utgave av speedfan... Jeg har vannkjølt cpu kraftig men temperaturene dine virker ganske normale... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå