Gå til innhold

kjølig og snill E6850?

Anbefalte innlegg

har akkurat montert ny pc, og i bios så viser den en core temp på 30grader og 36grader på ram har ikke testa noe med harddisk enda,for den i morgen,så er det lavere en normalt eller normalt?? :hmm:

skjønner jo at det ikke blir noe stress på prossesorn i bios, men hva er deres temp på E6850? :cool:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det kommer jo an på kjøling da, men med stock kjøling, så er dette å forvente. Helt OK temperaturer, men det var ganske stor forskjell på de forskjellige kjernene.

9366073[/snapback]

okey..er kun core temp som er på på 30grader og så er det minne/ram på 36 grader..

ser ikke 2 temp på kjernen i biosen min ihvertfall :)

Lenke til kommentar

Min E6850 viser 34 grader i BIOS. @ 3,8Ghz I speedfan i windows, får man opp begge kjerner... der vet jeg det har skjedd noe på kjerne nivå på G0 stepping cpu'ne fra Intel, og de viser mellom 10-15 grader for lite.. :cry: Så tatt dette i betrakning ligger jeg på 34 grader i speedfan også(samme som bios) men viser 18-19 grader, med 1-2 grader delta temperatur på kjernene... mulig dette blir rettet på i ny utgave av speedfan... Jeg har vannkjølt cpu kraftig :love: men temperaturene dine virker ganske normale... :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...