Birkedal Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 PC'en slo seg av av seg selv en gang i går og den vil ikke starte igjen. Powerknappen bak strømforsyningen lyser rødt når den er på og den grønne "power on" LED'en på hovedkortet lyser, så det er strøm der. Men absolutt ingenting skjer når jeg trykker på startknappen. Har tatt ut og satt inn igjen pw.switch ledningen på hovedkortet men ingen endring. Prøvde også å ta et flatjern å rørte borti begge pin'ene der pw.switch ledningen skal stå men ingen endring der heller. Ingen lynnedslag registrert igår og pc'en sto helt stille, urørt hele tiden så jeg har ingen anelse hva som er feil, dette er bare mystisk.. Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Prøv å napp ut strømledninga (til stikkontakten), og så trykker du på start-knappen og reset-knappen. Så kobler du til strømmen igjen og prøver å starte. Lenke til kommentar
Birkedal Skrevet 26. august 2007 Forfatter Del Skrevet 26. august 2007 Prøv å napp ut strømledninga (til stikkontakten), og så trykker du på start-knappen og reset-knappen. Så kobler du til strømmen igjen og prøver å starte. 9364924[/snapback] Skjedde desverre ingenting Lenke til kommentar
DarK_RanGeR Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Har du mulighet for å prøve med en annen strømforsyning? Jeg hadde et liknende problem for ikke så lenge siden og det viste seg at en av pinene til 24 pin kabelen fra strømforsyningen til hovedkortet var svidd. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Prøv en annen PSU; ellers kan du prøve å vrikke på 24Pin ledningen, fram og tilbake, litt opp og ned, og se om det kommer strøm.. Har det samme problemet på gigabyte hovedkortet mitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå