anibanani Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 En i familien har en 5-6 år gammel pc hvor strømforsyningen nettopp har streiket. Det som er spesiellt med poweret er at det er ganske lite i størrelse. Jeg tror ikke at dette poweret fortsatt blir produsert siden det er så gammelt, men det finnes vel noe lignende som passer i pcen.(?) Strømforsyningen er laget av Fortron Source og heter FSP145-50NI: Poweret har også to connectorer som jeg ikke har vært borti før (den ene satt i cd-romen, og den andre i hovedkortet): Jeg trenger en ny strømforsyning så fort som mulig, det er inntil videre ikke aktuelt for pcens eier å kjøpe ny pc selvom pcen er veldig gammel. Ved å søke på FSP145-50NI på google, så fant jeg butikker som solgte forskjellige strømforsyinger av samme størrelse i utlandet, men ingen i Norge. Og jeg vet heller ikke om disse strømforsyningene vil passe med riktige connectorer i den gamle pcen. Det jeg lurer på er om noen her vet hva slags strømforsyning jeg trenger, og om det finnes en butikk i Norge som leverer dette? Takker på forhånd for alle svar! Mvh Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Det er vel mulig du kan få en mini atx strømforsyning til å passe. Den kabelen du lurer på, er lydkabel fra cdrom til HK. Det er analog lyd for gamle cdromer osv som ikke kunne overføre lyden digitalt via idekabelen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå