Splinten Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 hei, jeg har en Amd athlon prossesor, og nå har jeg overklokket den en del. men det rare er at den synker i temperatur? Er dette bare en bugg? Det står også at den synker i bios? hehe. er jo bare possetivt om det gjør det, men er det en feil? Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Da viser det nok feil. *Hvor mye har du overklokket? *Hvilken CPU-Kjøler har du? *Hva var gamle temps, hva er de nye? Lenke til kommentar
Splinten Skrevet 27. august 2007 Forfatter Del Skrevet 27. august 2007 Har jo en amd 1,8ghz som jeg har dratt til 2,5ghz. Har artic cooling Silent 64 eller noe. Gamle var 50-52 nå er jeg nede i 42-45 hehe. Lenke til kommentar
Petaaar Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 hehe kan jo være så enkelt som at vifta de går fortere ,, hehe men men .. Lenke til kommentar
Splinten Skrevet 2. september 2007 Forfatter Del Skrevet 2. september 2007 Den går med samme speed, men men. samme det. Tar det som possetivt jeg^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå