luckzor Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Har fått meg en HP pavilion dv9000 og trodde jeg skulle klare å spille på den, innmaten er amd turion 64 *2 1.6 ghz, 2 gig ram, vista home premium og geoforece go 7600. Når jeg starter trackmania united, counter-strike og conter-strike source og sjekker fps er den oppe i fantastiske 30 fps Er den ikke laget for spill eller er det noe jeg kan stille på for å få det til å virke? Kjempe forum det her, har funnet mange nyttige tråder her som jeg har fått bruk for :!: Mvh Robert Lenke til kommentar
ventle Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 CS og CS:S skal den i hvertfall dra uten problemer, sjekk at du har alle de nyeste driverne og nyeste versjon av BIOS inne... Lenke til kommentar
jolil123 Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Prøv å skru opp strømytelsen til 100%, går bare inn på bateriet å gjør det... hadde samme problemet! min stod på 10% da hadde jeg 14fps på wow med alt på low... Skrudde opp til 100%, formarte fra vista til xp.. alt på high og 35fps har en hp pavilion dv6000... Din ska vell greie å kjøre mer fps en min tenker jeg Lenke til kommentar
8ruk3rn4vn Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 (endret) I tillegg til det som allerede er nevnt kan du jo alltids prøve å laste ned og innstallere Dual Core Optimizer fra AMD`s sider. Det skal hjelpe litt på spill som ikke er beregnet på to-kjerne - maskiner slik som CS hvis jeg ikke har misforstått helt. Endret 26. august 2007 av 8ruk3rn4vn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå