boy1966 Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 (endret) Prøver å instalere norsk utgave av explorer 7, men det kommer opp feilmelding som sier: Denne installasjonen støtter ikke gjeldende operativsystemspråk. Det jeg har er: microsoft windows xp Media Center Edition verson 2002 servicepack 2. Lurer på da om det er noen som vet om dette problemet og om det kan løses på en enkel måte. Endret 26. august 2007 av boy1966 Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 (endret) Problemet er at du sikkert har engelsk Windows, eller? Innstaler i isåtilfelle engelsk verjson av Internett Explorer. Helt til slutt, trenger vel ikke minne deg på at det finnes mange mye bedre og sikrere alternativer enn Internet Explorer? Endret 26. august 2007 av steffenz Lenke til kommentar
boy1966 Skrevet 26. august 2007 Forfatter Del Skrevet 26. august 2007 Problemet er at du sikkert har engelsk Windows, eller?Innstaler i isåtilfelle engelsk verjson av Internett Explorer. Helt til slutt, trenger vel ikke minne deg på at det finnes mange mye bedre og sikrere alternativer enn Internet Explorer? 9364157[/snapback] Jeg har norsk windows, men tror det er noe engelsk i Media centeret som lager bry. Spør vel sikkert dumt, men hva er å anbefalle uten IE? Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 (endret) Helt klart Opera. Jeg liker den best. Kommer nok mange Firefox fanboys også snart, men jeg vil si Opera uansett. Gikk fra Firefox til Opera, og kommer ikke tilbake. Endret 26. august 2007 av steffenz Lenke til kommentar
de46le Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Firefox fanboy reporting Når det gjelder installering av IE7 på MCE, gjøres dette slik: 1. Last ned og installer den engelske versjonen av IE7. (MCE er en engelsk versjon av Windows med en norsk språkpakke på) 2. installer MUI-pakken for IE7 for å få IE7 på norsk. (Last ned her) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå