Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

har jeg for lang/tjukk penis ?

m0zzdart

Anbefalte innlegg

Okei da. dere trenger IKKE drite meg ut for hele forumet pga det spm mitt. OKEI ?

fint takk.

det har seg sånn at jeg altid tuller med dama mi. "å æ har så litn tiss" bruker jeg si til henne. bare for å tulle. (okei da ikke mobb. jeg er nordlening og stolt av det :D )

så sier hun " det har du faen ikke den e svæær". hun sliter av og til når hun skal suge meg. jeg har målt og har faktisk 20 cm lang penis. :ermm: men det som er problemet er at etter vi har hatt sex er at jeg blir svimmel og nesten holder på å svime av. så fortalte jeg henne det. så sa hun, det er mulighet for at du får for lite blod. jeg bare WTF :ph34r: . for jeg blir drit svimmel etter vi har hatt sex. og kjennes rart ut og liksom nesten holder på å svime av. rart. men er det mulig at det at jeg kan få for lite blod ?

jeg kommer i fra en famili med at nesten ALLE har dårlig hjerte/hjertesykdom.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Okei da. dere trenger IKKE drite meg ut for hele forumet pga det spm mitt. OKEI ?

fint takk.

det har seg sånn at jeg altid tuller med dama mi. "å æ har så litn tiss" bruker jeg si til henne. bare for å tulle. (okei da ikke mobb. jeg er nordlening og stolt av det  :D )

så sier hun " det har du faen ikke den e svæær". hun sliter av og til når hun skal suge meg. jeg har målt og har faktisk 20 cm lang penis.  :ermm:  men det som er problemet er at etter vi har hatt sex er at jeg blir svimmel og nesten holder på å svime av. så fortalte jeg henne det. så sa hun, det er mulighet for at du får for lite blod. jeg bare WTF  :ph34r: . for jeg blir drit svimmel etter vi har hatt sex.  og kjennes rart ut og liksom nesten holder på å svime av. rart. men er det mulig at det at jeg kan få for lite blod ?

jeg kommer i fra en famili med at nesten ALLE har dårlig hjerte/hjertesykdom.

9363733[/snapback]

Om du blir svimmel av en ereksjon så er det ikke størrelsen som er problemet.

Prøv heller med en joggetur par-tre ganger i uken slik at kroppen din kan tåle litt fysisk påkjenning!

FYI; det finnes gjestefunksjon i denne kategorien! :)

Lenke til kommentar

takker for svar.

men hva er gjennomsnittslengen på norske peniser ?

jeg er 16 og har 20 cm lang penis. høres ikke sannsynlig ut. men det er sant.

dere kan tro hva dere vill. men jeg har det.

altså. ikke når den er slapp da. men stiv.

da hadde jeg hadd store problemer tror jeg hvis den var 20 cm når den var slapp :O

Lenke til kommentar

Det er ikke unormalt med så lang penis når man er kjønnsmoden. Om puberteten er overstått skal det mye til før kølla vokser og gror igjen. Derfor, siden det finnes massevis av menn med "nine-inchers", hvorfor er det da unormalt for en 16-åring å ha det?

Bare et ubehaglig spørsmål: Hvor måler du fra? Oversiden, undersiden eller siden? Det er stor forskjell nemlig :)

Snittlengden på norske peniser ligger vel rundt 14-16cm?

Lenke til kommentar

jeg har 19cm +

jeg har ingen problemer med svimmelhet etterpå =S

bare komme i bedre form det :) kjøp noen 15 kg's manualer og så løfter du dem 3 ganger om dagen ca. 40 ganger.

det betyr : løft dem 40 ganger om morgenen.

løft dem 40 ganger etter mat

løft dem 40 ganger før du legger deg..

+ du får store biceps (noen jentene liker ;) )

du kan også plusse på 50 sittups også hver gang du trener med vektene.

Husk å øke antall ganger du løfter med jo bedre fysisk tilstand du blir i.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...