Azzido Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 (endret) Var ute å gikk i skogen ganske nære der jeg bor og kom over denne lille Skogsidyllen her hva syntes dere? Endret 26. august 2007 av Azzido Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Det er en idyll, ja. Veldig pent og noe som gir meg minner om svunnen barndom. Pent komponert er det også. Bildet gjør meg litt varm rundt hjerterøttene, og det er teknisk godt. Da er det vel godkjent. Eneste minus er at det ser ut som et souvenirbutikk postkort med de rammene. Jeg synes slike bilder står seg mer ekte uten denne typen glansbildesupplement. Jeg liker det genuine uttrykket i et rikig flott albumbilde enn et glatt postkort, for å si det slik. Lenke til kommentar
Eplekakespising Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Jeg ble imponert over hvor skarpt du har fått det! Lenke til kommentar
Azzido Skrevet 26. august 2007 Forfatter Del Skrevet 26. august 2007 Det er en idyll, ja. Veldig pent og noe som gir meg minner om svunnen barndom. Pent komponert er det også. Bildet gjør meg litt varm rundt hjerterøttene, og det er teknisk godt. Da er det vel godkjent. Eneste minus er at det ser ut som et souvenirbutikk postkort med de rammene. Jeg synes slike bilder står seg mer ekte uten denne typen glansbildesupplement. Jeg liker det genuine uttrykket i et rikig flott albumbilde enn et glatt postkort, for å si det slik. 9363860[/snapback] Takker for tilbake melding her Bilde og ikke minst plassen vekte fram noen barndomsminner også.. Jeg bor ca 2km unna denne husmannsplassen, men første gang i dag i mitt 24 år lange liv at jeg har vært der Angående Rammene rundt så har det blitt mere varemerke på bildene mine enn noe annet... Leverer endel bilder til en lokal butikk som viser de fram på storskjerm. Da er det greit at alle har lik layout. Men skal være enig med deg her at det blir litt postkort aktig. Angående skarpheten så er det minimalt skarpa opp i photoshop. det som er gjort av redigerings arbeid med dette er oppskarping og beskjæring. Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Pent motiv, men kanskje litt rotete med alle de stolene i forgrunnen. Ellers syns jeg du har fått frem pene farger, men likte ikke fargen på himmelen til ve, kanskje litt for lys. Skarpt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå