Feonar Skrevet 26. august 2007 Rapporter Del Skrevet 26. august 2007 Noen som her som har forsøk å lære seg litt grunnleggende finsk på egenhånd, ved hjelp av cd'er, dvd'er eller lærebøker? I så fall, hvordan gikk det? Hvordan fikk du skaffet materialet? Er meget fascinert av språket og landet, og vurderer å studere der til neste år, så jeg takker for alle svar jeg kan få! =) Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 26. august 2007 Rapporter Del Skrevet 26. august 2007 Hehe Finsk er nok relativt vanskelig språk. Spesielt grammatikken. Lenke til kommentar
Feonar Skrevet 26. august 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. august 2007 Ja, det er jeg klar over. Har selv en del venner i Finland, og når jeg har vært der merker jeg fort hvor stor forskjell det er på vårt morsmål og finsk. Men det er tross alt bare en utfordring som gjør det mer spennende å forsøke å mestre det. Lenke til kommentar
Vitharr Skrevet 26. august 2007 Rapporter Del Skrevet 26. august 2007 Kjøp deg denne læreboka (teach yourself finnish): http://www.amazon.com/Yourself-Finnish-Com...88166414&sr=8-1 Finsk er et DAMN vanskelig språk...Lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå