Big SturL Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Bor nå i en leilighet sammen med 3 andre i en studentby på Lade i Trondheim. Internettlinja som er her fra før deles med 200 andre, så den er ikke tilstrekkelig på noe vis. Vi har derfor planer om å skaffe oss en privat linje. Spørsmålet da er hvilken leverandør som kan gi oss det beste tilbudet. Da tenker jeg på båndbredde, pris, stabilitet og kundeservice (med hovedvekt på de tre første). Har sjekket leverandører som Tafjord-Mimer, Ventelo og NGT, men er fortsatt usikker på hva jeg skal velge. Kunne noen som har erfaring med internettilkobling i Trondheim gitt meg tips til hva som er det beste valget? Jeg vet hvertfall at vi ønsker rundt 20Mbit, og at linja skal egne seg til spilling (CS, etc.) Lenke til kommentar
lax Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Bor nå i en leilighet sammen med 3 andre i en studentby på Lade i Trondheim. Internettlinja som er her fra før deles med 200 andre, så den er ikke tilstrekkelig på noe vis. Vi har derfor planer om å skaffe oss en privat linje. Spørsmålet da er hvilken leverandør som kan gi oss det beste tilbudet. Da tenker jeg på båndbredde, pris, stabilitet og kundeservice (med hovedvekt på de tre første). Har sjekket leverandører som Tafjord-Mimer, Ventelo og NGT, men er fortsatt usikker på hva jeg skal velge. Kunne noen som har erfaring med internettilkobling i Trondheim gitt meg tips til hva som er det beste valget? Jeg vet hvertfall at vi ønsker rundt 20Mbit, og at linja skal egne seg til spilling (CS, etc.) 9363617[/snapback] Hvis du går på NTNU så har de avtale med NGT og Bluecom tror jeg. Så da kan dere få rabatterte priser. Vi betaler 399 for 20 mbit. Lenke til kommentar
theck1 Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Jepp. Tror nok NGT blir desidert billigst pga av avtale med ntnu studenter. Sjekk det ut Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 26. august 2007 Forfatter Del Skrevet 26. august 2007 Herlich. Selv går jeg ikke på NTNU, men det gjør han ene jeg bor sammen. Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 28. august 2007 Forfatter Del Skrevet 28. august 2007 Noen som vet hvordan dette med at en må betale 60kr ekstra per mnd hvis en ikke har fasttelefon funker? Vi har innlagt telefonlinje, men ikke telefon. En kompis av meg som bor i tilsvarende leilighet rett over fra meg har 20mb NGT-linje. Han har ikke telefon, men slipper å betale 60kr ekstra i mnd. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Man må normalt også betale hos NGT, så det kan være en glipp. 60kr er for å dekke utgifter ifbm drift og vedlikehold av kobberlinjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå