cocay Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 (endret) Hei! Jeg har et nytt skjermkort som krever at jeg har minst 350 W. Det går helt fint å være i windows, men å spille spill blir en kort afære. Jeg har bare 300 W nå. Går det ann å sette inn en ny psu uten videre? Vurdere å kjøpe denne Følger det med strømledninger da? Eller må jeg bruke de som er inne i pcen fra før? HW: (Hvis det trengs) 120 GB harddisk MSI Nvidia GeForce 7600GS AMD Athlon XP 2600 + Chieftech 300 W psu Endret 26. august 2007 av cocay Lenke til kommentar
moscito Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 ja det følger med kabler, og den strømforsyningen er mer en nok til pcen din og det skal være ingen problemer med bytte, hvis du ikke har en URgammel pc da Lenke til kommentar
cocay Skrevet 26. august 2007 Forfatter Del Skrevet 26. august 2007 ja det følger med kabler, og den strømforsyningen er mer en nok til pcen din og det skal være ingen problemer med bytte, hvis du ikke har en URgammel pc da 9363683[/snapback] Den er nok 4-5 år gammel, men går som ei kule Untatt når jeg spiller da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå