m-momr Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 hey, herpa min wii i et forsøk på og lodde på wii-key, så nå selges alt av utstyr. hva synes dere jeg burde legge ut som pris på alt sammen? -5 spill -2 kontrollere + 2 numchuick -1 classic controller -rgbkabel -strømforsyning -remote sensor -power coling system, for og kjøle ned wii'en extra -wiikey+3tenners skrutrekker (wiikeyen har lodde merke) Bor i OSLO takker for svar Lenke til kommentar
dimetho Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Bare av ren nysgjerrighet, hvordan klarte du å ødelegge Wii´en under loddingen, samt hvordan er du sikker på at den er helt herpet? Har lest om personer som ikke har fått til loddingen, samt ødelagt loddepunktene, men hvor etter å ha levert Wii´en inn til en profesjonell lodder av modchips, klarte å få Wii´en opp på beina igjen. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 (endret) Eller kjøpt en ny wii Edit: Pris ca 1500,- ? hakke peling på sånt ^^ Endret 26. august 2007 av Zaleeeek Lenke til kommentar
Jakos-k Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 HVilke spill er det du har? Lenke til kommentar
dimetho Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 HVilke spill er det du har? 9366363[/snapback] Hva med å se på bildet? Lenke til kommentar
EssspeN Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Få den heller fikset da vel. Jeg har enda ikke kommet over en "ødelagt" wii som ikke kan repareres pga av loddeskade. Lenke til kommentar
m-momr Skrevet 27. august 2007 Forfatter Del Skrevet 27. august 2007 (endret) Få den heller fikset da vel. Jeg har enda ikke kommet over en "ødelagt" wii som ikke kan repareres pga av loddeskade. 9368098[/snapback] og jeg klikka litt på boxen og nå er den død og kastet i søpla EDIT: separer utstyret, da er zelda+remotes+numchucsk borte får se om jeg får solgt resten :S Endret 27. august 2007 av m-momr Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Få den heller fikset da vel. Jeg har enda ikke kommet over en "ødelagt" wii som ikke kan repareres pga av loddeskade. 9368098[/snapback] og jeg klikka litt på boxen og nå er den død og kastet i søpla EDIT: separer utstyret, da er zelda+remotes+numchucsk borte får se om jeg får solgt resten :S 9371493[/snapback] Har du fortsatt Sonic and the secret rings? Lenke til kommentar
Kaffeleif Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Du klikka litt på den?? Lenke til kommentar
jon-t Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Kasta den ?? Du hadde nok fått ein veldig god pris for konsollen om du ikkje hadde kasta den... Hadde nok kunnet solgt konsollen for godt over tusenlappen Lenke til kommentar
Excelsion Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 At han kikka på den vil jo si at han prøvde seg på å fikse det selv.. Og det gikk rett vest! Det søren meg ikke ett stort marked for en ihjel-lodda Wii. Lenke til kommentar
Kaffeleif Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Hm, når jeg "klikker" pleier jeg heller å slå enn å fikse ting Lenke til kommentar
jon-t Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 At han kikka på den vil jo si at han prøvde seg på å fikse det selv..Og det gikk rett vest! Det søren meg ikke ett stort marked for en ihjel-lodda Wii. 9415940[/snapback] Nja veit ikkje eg... Skal ikkje vere for vanskelig å fikse det for ein som har peiling og då har man plutselig ein skikkelig god sjangse for å få tak i ein billig wii. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå