( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Ja, komponent har jeg fra før på boxen; er bare Wii'en som ikke har fått ekstra kvalitetskabler, ettersom konsollen ligger innpakket i julepapir Tror dog ikke det blir noe til jeg river av papiret, må nok bite i det sure eplet og skape mer kø og kaos foran den vesle komponentinngangen. Stakkaren blir jo rævkjørt. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 (endret) Bittert at den er utsolgt Tror dere de får den inn igjen noen gang? Noen som vet om noen andre alternativer? AvailabilityIn Stock: 43 Eller kanskje de har den inne likevell? Endret 26. november 2007 av LucarioX Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Da har eg bestilt meg ein kabel Kom på 276,- inkl frakt, overkommelig pris dersom den funker som den skal. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Kommer du tilbake med tilbakemelding om hvordan den fungerer? Har du en HD TV med litt størelse på du kan teste den med også? Regner du med å få den om 7-14 dager? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 (endret) Eg har kun mulighet å få testet denne på min 50" HDTV, så ingen små LCD pc-skjermer her i hus dessverre Men eg skal gi lyd fra meg så raskt som mulig. Endret 27. november 2007 av Mala Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Eg har kun mulighet å få testet denne på min 50" HDTV, så ingen små LCD pc-skjermer her i hus dessverre Men eg skal gi lyd fra meg så raskt som mulig. Har du mulighet for å teste den på en PC-skjerm? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Ikkje direkte nei. Det eg kan kanskje gjøre om eg får tid, er å ta med konsollen ut til brodern og teste den ut på CRT/LCD der. Men det spørst om eg får tid nett med det samme, men det ser vi. Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Okei, det går greit. Bestiller sikkert selv ganske snart. Cable Length: 2M / 6.5ftWeight: ~300g (cable only) Power indicator: Blue LED Operating Temperatures: 5~40 degree Maximum output resolution: 640 x 480 @ 60fps Output signal: RGBHV, RGBs Betyr dette at jeg får lav kvalitet på bildet hvis jeg kobler den til en 19" LCD skjerm? Lenke til kommentar
nosync Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Da har eg bestilt meg ein kabel Kom på 276,- inkl frakt, overkommelig pris dersom den funker som den skal. Har du fått den enda? Er spent på hvordan den er... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Den er på vei ihvertfall Gleder meg eg også altså Så viser det seg at også VGA-porten på TV`en min får kjørt set Skal importere meg ein Dreamcast og kjøre den over VGA også Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Den er på vei ihvertfall Gleder meg eg også altså Så viser det seg at også VGA-porten på TV`en min får kjørt set Skal importere meg ein Dreamcast og kjøre den over VGA også Er veldig spent på dine erfaringer med denne kabelen kontra komponent i 480p. Test den gjerne med 576i også - vga kan vel egentlig bare gi ut progressive signaler??? Men det betyr kanskje ikke noe?? Dette gikk vel akkurat over tollgrensen på kr 200,- ?? Håper du slipper unna mva og gebyrer. Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Er det mange Wii-spill som støtter 576i? Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Er det mange Wii-spill som støtter 576i? Ja det er et intressant spørsmål. Vært fint med en liste..... Ser det er det samme problemet med spill på xbox360 - er vel ikke mange spill der som egentlig er laget i 1080p - eller kanskje ikke 720p en gang...... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Ja det kom på rett over 200, men eg la ved ein notice der eg spurte om de kunne merke pakken som gift eller slå av noen UDS på prisen Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Fikk kabelen min i dag,pakker var merket som gift og innholdsverdien var satt ned til 28USD MEN...så var det jo det eg ikkje hadde tenkt på. Overgang fra kabel til VGA på TV.Eg må skaffe meg ein "han til han" gender Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 (endret) TV? Er det ikke til monitor du skal bruke den til? Ser liksom ikke vits i å bruke til TV. Jeg vurderer å kjøpe denne: http://www.modnet.no/product_info.php?cPat...roducts_id=2522 Endret 8. desember 2007 av AvidGamer Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Jo det er mye vits det når man har ørten konsoller som brukes, og da er det greit å få utnyttet tilkoblingene best mulig slik at man slipper det å måtte bytte mellom de heile veien. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Ah, du er såpass konsoll freak. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Hehe, ja her skal det games til den store gullmedlaje når tiden tillater det Wii er likevel konsollen som blir minst brukt dog. Men det begynner å løsne litt på titler også her, så den blir nok meir brukt fremover håper eg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå