Gå til innhold

Ny telefon, med touch screen, hjeeelp

Lsass

Anbefalte innlegg

Hei dere.

Jeg er evig ladd for en ny telefon, får lønning nå torsdag..

Har lyst på en telefon med stor skjerm, mange tekniske muligheter, nye fenomen, touch, osv..

Kanskje en FET pocket pc..

Har vel egentlig lyst på en design telefon som har det meste, nyeste og fresheste :D

Bilder og linker, navn og info og eventuelle erfaringer ønskes! :DDDDDD

takker ;D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hvordan er den i forhold til Nokia E90 communicator?

det lurer jeg

på!

er windowsen på Tytn II lik sw som er i f.eks Dell Axim pocketPC`nene? for det var meget kronglete synes jeg!

noen med Communicator som vil skrive litt om sin erfaring, gjerne dete med Tytn I også...

vanskelig å velge dette synes jeg.

Lsass:

sorry jeg blander meg men er ute etter noe slik du skriver, her har du sammenlikning av disse to jeg lurer på:

https://prisguiden.no/vis_side_ved_si...ids%5B%5D=78503

Communicator virker hakket bedre. 4 tommer skjerm er jo ikke en uting. at den er stor gjør meg ikke noe, jeg bruker stelleveske for tiden så :)

en annen ting er jo at Tytn må skyves åpen hele tiden om man skal svare på sms f.eks.

Endret av SUPERJANNE
Lenke til kommentar

Communicator har ikke touch da, det er handicap nok for meg. Dog er skjermen veldig bra/skarp på denne mobilen! Men den er uansett for stor, blir som å holde i en liten vedkubbe ;)

Det at TyTn må skyves opp for å svare på en sms er en sannhet med modifikasjoner, du KAN skrive med softwaretasteturet, men når du først tar i bruk tastaturet vil du ikke være det forruten ;)

WM6 og touchscreen er ikke spesielt kronglette spør du meg, du kan uansett tilpasse det slik at det blir enklere med feks ett "shell" fra "spb-software" -> http://www.spbsoftwarehouse.com/products/m...enshots.html?en

Lenke til kommentar

nice, takker ;D

HTC tytn II virker som den perfekte telefonene for meg,

akkurat noe sånnt jeg ville tenkt meg ;D

men tror jeg chillern 2 måneder, til netcom youngtalk er på banen og får telefonen ned til en 5000,- ca, da kjøper jeg den :DDD

takker for alle innlegg ;D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...