Skarstard Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Det er ikke så festlig å drite seg ut foran flere hundre millioner folk, uansett hvor dum/pen man er. 9378989[/snapback] Ta det med ro. Brorparten av målgruppen til det programmet kunne ikke svart bedre selv. Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Aww... syntes litt synd på henne. Men hihi Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 28. august 2007 Forfatter Del Skrevet 28. august 2007 Det er ikke så festlig å drite seg ut foran flere hundre millioner folk, uansett hvor dum/pen man er. 9378989[/snapback] Ta det med ro. Brorparten av målgruppen til det programmet kunne ikke svart bedre selv. 9379016[/snapback] Ingen i publikummet lo, huff Priceless ansiktsuttrykk på programlederen. Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Dummeste svaret jeg har sett fra noen i en skjønnhetskonkurranse, og da teller jeg med skjønnhetskonkurranser jeg har sett i serier som Simpsons og filmer med lignende satire. Lenke til kommentar
kalli Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Hehe morro! Rart at ingen i salen lo egentlig... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå