Mr. P Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Tenkte vi alle kunne dele våre favoritt temaer til Symbian s60 3rd edition med hverandre, husk å linke til nedlastningsside.... Mitt favoritttema endrer seg litt hele tiden, men Pearl Black fungerer jo fint på min E65.. Det er en egen tråd for dette temaet allerede på forumet.. Da var vi igang... post, post, post Lenke til kommentar
tvilling81 Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Den peral black'en er det ikke den samme som er i nokia 6300 f.eks. den som heter noir? syns den er kjedelig hehe men den pearl black fire edition er jo litt bedre Lenke til kommentar
tulling03 Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 (endret) Da var vi igang... post, post, post 9363275[/snapback] for øyeblikket (siste 6 mnd) har jeg Nokia sitt Dots Blue tema. Syns det er stilfult, enkelt, oversiktlig og ikke minst RASKT. Mange custom themes blir fort veldig trege hvis det er nye ikoner osv.. Fler bilder i dette gamle blog innleggegt. Endret 27. august 2007 av tulling03 Lenke til kommentar
DTS Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 (endret) D.v.s. at dere finner temaet tulling03 refererer til her... EDIT: Steike... Lang ledning, men OK... Jeg så ikke at du faktisk linket til nedlastningsside før nå tulling03... Den var ny! Endret 28. august 2007 av T_H_X Lenke til kommentar
DTS Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 ...husk å linke til nedlastningsside.... 9363275[/snapback] Tror trådstarter glemmer selv, for ser ingen link til temaet i førsteinnlegget? Lenke til kommentar
Mr. P Skrevet 29. august 2007 Forfatter Del Skrevet 29. august 2007 Mulig jeg glemte det ja Men ligger nok linker til det temaet på forumet her.. Lurer på om noen har sett noen brukbare Liverpool FC temaer? funnet et par, men de fleste er så jalla.. hvis dere skjønner.. Et stilig enkelt liverpool tema.. sett noen med man u og barcelona som var stilige.. men så var det liksom feil lag da... Lenke til kommentar
tulling03 Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Mulig jeg glemte det ja Men ligger nok linker til det temaet på forumet her.. Lurer på om noen har sett noen brukbare Liverpool FC temaer? funnet et par, men de fleste er så jalla.. hvis dere skjønner.. Et stilig enkelt liverpool tema.. sett noen med man u og barcelona som var stilige.. men så var det liksom feil lag da... 9386078[/snapback] Hmm, har sett litt etter dette selv, men ikke funnet noen spesielt gode. Henger meg på requestet. Finner fine til Real Madrid, Genova, Barcelona, Man-U, Inter, Juventus, AC Milan, Napoli på forumet til Symbian-Frak hvis noen er intressert. De er til og med tilpasset for N80 Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 bruker dette temaet her: Lenke til kommentar
Mr. P Skrevet 3. september 2007 Forfatter Del Skrevet 3. september 2007 ingen fler? Sikekr på at de fleste av oss har favoritt temaer til telefonen. Likte godt Dots Blue jeg og, selv om den gjør skjermen noe mørkere. Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 www.babinokia.com ! Lenke til kommentar
DTS Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Lurer på om noen har sett noen brukbare Liverpool FC temaer? 9386078[/snapback] Du finner et par her,. Disse er i tillegg ANIMERTE. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå