Marvil Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Skal montere et vindu i kabinettet og skal tegne opp på kabinettet hvor det skal sages.. Vinduet blir generelt brukt som mal og langs vinduskanten skal det ligge en washer slik at en får en jevn kant. Dette er en washer: http://www.gideontech.com/reviews/pcmodwin...n/index02.shtml Jeg fikk med en washer i pakken jeg bestilte, men denne hører til de kalde katodene.. Har en washer en standard størrelse..? Min er 4.5millimeter. Har noen bestilt samme vindu og vet hvor bred denne skal være..? Vinduet er av typen Sunbeam (Microplex). Lenke til kommentar
Mr.Elendig Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Kan du ikkje bare kalle ein spade ein spade, og ein waher ein skive? I sånn skive kan du kjøpe hos hvilken som helst jernvare/biltema/clhlas-ohlson, Obs! o.s.v Ser ut som 2-3 mm på på meg, men vanskelig å bedømme. Du kan finne bredden ved å ta ein liten titt på gummilista som fulgte med i settet. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 16. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2003 Skal bredden være = bredden på den lille lengden inni listene..? Altså mellom festet for vinduet og festet for kabinettet..? Lenke til kommentar
Mr.Elendig Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 hvis eg missforsto deg rett så ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå