hysoto Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 (endret) Har nå en Linksys WRT 54G 2 bærbare pc-er. Den ene, en treg Acer i 3000 serien, Sempron cpu (Bør formateres) med et linksys PCMCIA Trådløst kort Den andre, Asus A6F har innebygget kort, Intel Pro Wireless, et eller annet Om jeg bytter til en slik: D-Link DIR-655 Xtreme N Gigabit Router Vil jeg merke stor forskjell på hastighet, sikkerhet, stabilitet og eventuelt annet. Om det har noe å si, så er det flere trådløse nett i nabolaget, alle bruker "G"standard Må jeg også i tillegg kjøpe to nye PCMCIA kort? Da mine støtter kun "G" Standard Har 4000/1000 fra Los/Nextgentel Endret 26. august 2007 av hysoto Lenke til kommentar
Techpoint Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 sist jeg testet denne routeren så hadde jeg 270mbit hastighet mellom router og pc.. MEN det krevde at jeg hadde mottaker som også kunne kjøre den hastigheten, har du kun vanlig wlan kort for 54mbit vil du nok ikke merke noe på hastigheten hvertfall. Uansett er det best å holde seg til 54mbit om man bor i nabolag med flere trådløse nett. Lenke til kommentar
hysoto Skrevet 28. august 2007 Forfatter Del Skrevet 28. august 2007 sist jeg testet denne routeren så hadde jeg 270mbit hastighet mellom router og pc..MEN det krevde at jeg hadde mottaker som også kunne kjøre den hastigheten, har du kun vanlig wlan kort for 54mbit vil du nok ikke merke noe på hastigheten hvertfall. Uansett er det best å holde seg til 54mbit om man bor i nabolag med flere trådløse nett. 9374212[/snapback] Falt for fristelsen, og bestilte i går med tilhørende pc-card. Du sier om det er flere nett i nabolaget, er det best med 54mbit. Er ca 2 til 4 andre nett rundt her, varierer litt. De fleste bruker kanal 11. Hvordan vil/kan det få innvirkning på meg når jeg går over til "N"? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå