jorg123 Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Dette er ikke ett rykte! bare en idé... Hvorfor ikke lage rom for usb-mus og keyboard til ps3? Kompatibelt med spill! spesielt fps spill... Veit mange liker å spille med sixaxis men det hadde vel ikke gjort noe om det hadde kommet ei litta patch til oss andre som ikke klarer å sikte med joystick..? Jeg tror Sony kunne vunnet mye på dette, for 360 har ikke denne muligheten. Lenke til kommentar
Andyoid Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Det kommer visst i Unreal Tournament. Men er helt enig med deg. UT blir kjøpt på (utgivelses)dagen om ryktene stemmer. Lenke til kommentar
jorg123 Skrevet 26. august 2007 Forfatter Del Skrevet 26. august 2007 Da blir det nok UT på meg å. en utrolig fordel Sony bør benytte seg av! Lenke til kommentar
Nordmoen Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Er ikke Sony som bestemmer, det er de som lager spillet som bestemmer om det skal fungere med Mus og Tastatur. Lenke til kommentar
Andyoid Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 You can plug a keyboard and mouse into the PS3 to play UT3. http://pc.ign.com/articles/815/815204p2.html Lenke til kommentar
Janerikn Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Blir det usb mus og tastatur til UT3? Lenke til kommentar
Avean Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Støtten for mus og tastatur har alltid vært der, PS3 har universal plug and play støtte for usb enheter. Men utviklere har vel fjernet mus og tastatur støtten siden det vil skape STORE fordeler. De med gamepads vil ikke ha sjans til å henge med. Lenke til kommentar
jorg123 Skrevet 26. august 2007 Forfatter Del Skrevet 26. august 2007 okey... men De vil antagelig også selge mer hvis de åpner for mus og tastatur uansett om det er sony eller utviklerne sitt ansvar. og sony kan vel stille krav til spillutviklerne på dette området eller? Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Finnes det bluetooth mus og tastatur som er komatible med PS3? Lenke til kommentar
Andyoid Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Finnes det bluetooth mus og tastatur som er komatible med PS3? 9364056[/snapback] Jepp, alle BT mus og tastatur kan i teorien brukes. Har selv et BT Logitech tastatur og BT mus som funker. F.eks.: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=327778 http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=326744 Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Finnes det bluetooth mus og tastatur som er komatible med PS3? 9364056[/snapback] Jepp, alle BT mus og tastatur kan i teorien brukes. Har selv et BT Logitech tastatur og BT mus som funker. F.eks.: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=327778 http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=326744 9364101[/snapback] Var ikke akkuratt det billigste ... Lenke til kommentar
Tore Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 (endret) Bruker usb tastatur og mus på ps 3... (tastatur til 99kr funker også 100% ) Nettleseren og chat/mail blir en lek å bruke... Jeg håpet at Fall of Man skulle støtte mus, men det gjør det ikke, å dermed kommer jeg nok ikke til å spille det ferdig, helt umulig med kontrolleren... :/ Men ja, online MÅ det være likt, de med mus kommer jo til å Rule over de uten, men singleplayer kunne godt hatt mus... Jeg SUGER med kontrolleren... Endret 26. august 2007 av Scorpioen84 Lenke til kommentar
Andyoid Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Var ikke akkuratt det billigste ... 9364687[/snapback] DET sa jeg ingenting om. Men tastaturet har ganske høy WAF for stuebruk. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 WAF er? Watertechnologyadvancefighterperformance? Lenke til kommentar
jorg123 Skrevet 26. august 2007 Forfatter Del Skrevet 26. august 2007 Jeg synes ikke det er urettferdig at det skal være mulig å koble til tastatur og mus... For det første har man råd til ps3 til drøye 5000 har man også råd til tastatur og mus. For det andre er det valgfritt å bruke det. For det tredje så er det en fordel å ha headsett, så man kan prate med andre over nettet mens man spiller, men det er da mulig for det! I verste fall kan man ha egne servere for de som bare ønsker å spille med sixaxis, eller omvendt; bare med tastatur og mus... skjønner ikke at noen har noe å tape på dette konseptet... Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 WAF er? Watertechnologyadvancefighterperformance? 9365105[/snapback] Wife/woman Acceptance Factor... Lenke til kommentar
Nordmoen Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Jeg synes ikke det er urettferdig at det skal være mulig å koble til tastatur og mus... For det første har man råd til ps3 til drøye 5000 har man også råd til tastatur og mus. For det andre er det valgfritt å bruke det. For det tredje så er det en fordel å ha headsett, så man kan prate med andre over nettet mens man spiller, men det er da mulig for det! I verste fall kan man ha egne servere for de som bare ønsker å spille med sixaxis, eller omvendt; bare med tastatur og mus... skjønner ikke at noen har noe å tape på dette konseptet... 9365111[/snapback] Det er jo ikke alle som har mulighet til å spille med mus tastatur i stua, jeg for eksempel har altfor lavt bord til at det er mulig. Dessuten så blir det vel som UT3 hvor du kan velge om du vil spille mot Tastatur mus eller mot sixaxis spillere(sikkert også et system som hindrer T/M å spille mot Sixaxis hvis ikke sixaxis vil). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå