Gå til innhold

Keyboard og mus til PS3?

jorg123

Anbefalte innlegg

Dette er ikke ett rykte! bare en idé... Hvorfor ikke lage rom for usb-mus og keyboard til ps3? Kompatibelt med spill! spesielt fps spill... Veit mange liker å spille med sixaxis men det hadde vel ikke gjort noe om det hadde kommet ei litta patch til oss andre som ikke klarer å sikte med joystick..? Jeg tror Sony kunne vunnet mye på dette, for 360 har ikke denne muligheten.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Støtten for mus og tastatur har alltid vært der, PS3 har universal plug and play støtte for usb enheter. Men utviklere har vel fjernet mus og tastatur støtten siden det vil skape STORE fordeler. De med gamepads vil ikke ha sjans til å henge med.

Lenke til kommentar

Bruker usb tastatur og mus på ps 3... (tastatur til 99kr funker også 100% )

Nettleseren og chat/mail blir en lek å bruke...

Jeg håpet at Fall of Man skulle støtte mus, men det gjør det ikke, å dermed kommer jeg nok ikke til å spille det ferdig, helt umulig med kontrolleren... :/

Men ja, online MÅ det være likt, de med mus kommer jo til å Rule over de uten, men singleplayer kunne godt hatt mus...

Jeg SUGER med kontrolleren... :blush:

Endret av Scorpioen84
Lenke til kommentar

Jeg synes ikke det er urettferdig at det skal være mulig å koble til tastatur og mus... For det første har man råd til ps3 til drøye 5000 har man også råd til tastatur og mus. For det andre er det valgfritt å bruke det. For det tredje så er det en fordel å ha headsett, så man kan prate med andre over nettet mens man spiller, men det er da mulig for det! I verste fall kan man ha egne servere for de som bare ønsker å spille med sixaxis, eller omvendt; bare med tastatur og mus... skjønner ikke at noen har noe å tape på dette konseptet...

Lenke til kommentar
Jeg synes ikke det er urettferdig at det skal være mulig å koble til tastatur og mus... For det første har man råd til ps3 til drøye 5000 har man også råd til tastatur og mus. For det andre er det valgfritt å bruke det. For det tredje så er det en fordel å ha headsett, så man kan prate med andre over nettet mens man spiller, men det er da mulig for det! I verste fall kan man ha egne servere for de som bare ønsker å spille med sixaxis, eller omvendt; bare med tastatur og mus... skjønner ikke at noen har noe å tape på dette konseptet...

9365111[/snapback]

Det er jo ikke alle som har mulighet til å spille med mus tastatur i stua, jeg for eksempel har altfor lavt bord til at det er mulig. Dessuten så blir det vel som UT3 hvor du kan velge om du vil spille mot Tastatur mus eller mot sixaxis spillere(sikkert også et system som hindrer T/M å spille mot Sixaxis hvis ikke sixaxis vil).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...