Bone Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Bumper litt jeg.. ingen som vet? Lenke til kommentar
Turbo sindre Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 (endret) Hva er det du ikke får till med RSS? Og er det flere en meg som har følgende problemer: *At nettet blir treigt ETTER jeg har brukt utorrent? *At utorrent oppdatere til beta versjon automatisk ( nei den beta uppdate boksen er ikke krysset av ) *At jeg plutselig ikke kan koble til verken seeds eller peers selv om det er flere hundre av de Endret 5. oktober 2008 av Turbo sindre Lenke til kommentar
hegefrem Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Hadde kjempegod hastighet på utorrent før jeg måtte formatere. Skjønner ikke hvilke innstillinger jeg har bommet på. Har en 10 / 1,8 mbps linje... Noen som har noen tips til meg? Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Hei, etter ganske lenge uten å ha rørt torrent, skulle jeg idag laste ned noe. Problemet er at når jeg lastet ned noe så gikk det i 30(pluss, minus)kb/s.Når jeg da surfer så bruker diskusjon.no(å andre sider også) like lang tid å laste som om jeg hadde 54k. Jeg har 16Mbit som tilsvarer rund 1,3Mb/s, så det er nokk hastighet. Noen som vett hvorfor? henger meg på sliter med akkurat det samme Det er fordi dere uploader i samme slengen. Jeg pleier og høyreklikke, "Set speed limit" eller hva det heter, og sette upload på 25KBs maks Da går det glatt her, ellers skjønner jeg dere Lenke til kommentar
1915 Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2008 har åpnet rett port på rett ip i speedtouchen og routern men det kommer fortsatt opp i utorrent at det er error how too fix it ? ;p Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 (endret) På min µTorrent laster det ikke ned. Ingen av torrentene laster ned i det hele tatt, og de står bare på "X (0)". Endret 27. oktober 2008 av -A- Lenke til kommentar
HLSolbjorg Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 jeg har også åpnet riktig port i rutern, noen ganger vises det grønt, noen ganger gult, og noen ganger rødt :S Har disabled antivirus+windows defender Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 På min µTorrent laster det ikke ned. Ingen av torrentene laster ned i det hele tatt, og de står bare på "X (0)". Du har vel ikke blokkert helt for uploads? Tror nemlig at opplastingsgrensa ikke må være for lav for at du skal få laste ned noe. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 På min µTorrent laster det ikke ned. Ingen av torrentene laster ned i det hele tatt, og de står bare på "X (0)". Du har vel ikke blokkert helt for uploads? Tror nemlig at opplastingsgrensa ikke må være for lav for at du skal få laste ned noe. Det forklarte mer. Jeg er nemlig en sånn en som ikke deler. Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 På min µTorrent laster det ikke ned. Ingen av torrentene laster ned i det hele tatt, og de står bare på "X (0)". Du har vel ikke blokkert helt for uploads? Tror nemlig at opplastingsgrensa ikke må være for lav for at du skal få laste ned noe. Det forklarte mer. Jeg er nemlig en sånn en som ikke deler. Du er en "leech" med andre ord. Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 jeg har også åpnet riktig port i rutern, noen ganger vises det grønt, noen ganger gult, og noen ganger rødt :S Har disabled antivirus+windows defender Tror det har noe med trackeren og gjøre, om den vil ha deg connectable Lenke til kommentar
Zevs31 Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 hei! hvordan virker µTorrent, skjønner ikk helt hvordan jeg laster ned etc.? Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Zevs31 Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 glem det jeg sa, hvordan avinnstalerer man utorrent?? Lenke til kommentar
ungkar1 Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 (endret) hei. µTorrent på pcen min laster den bare ned med max 2.0kB/s, så vet noen om hvordan man fikser det hadde det vært fint. Endret 5. november 2008 av no more Mr. Nice guy Lenke til kommentar
hernil Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 (endret) De tre siste spørsmålene er ting som er tatt opp hundrevis av ganger før. Et kjapt søk i google vil gi dere svarene. Endret 5. november 2008 av hernil Lenke til kommentar
Zevs31 Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 De tre siste spørsmålene er ting som er tatt opp hundrevis av ganger før. Et kjapt søk i google vil gi dere svarene. har søkt på google, men finner dt ikke ut. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 For å fjerne utorrent: Slett mappa "utorrent" i programfiler og i programdata. For å komme til programfiler trykker du start -> kjør og skriver "%programfiles% og for å komme til programdata skriver du "%appdata%". Lenke til kommentar
Zevs31 Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 For å fjerne utorrent: Slett mappa "utorrent" i programfiler og i programdata. For å komme til programfiler trykker du start -> kjør og skriver "%programfiles% og for å komme til programdata skriver du "%appdata%". ok fikk det til nå Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 (endret) Jeg får denne meldingen i µTorrent når jeg trykker på en torrentlink i nettleseren:. Hva har skjedd? Endret 22. desember 2008 av Kaggen Lenke til kommentar
1915 Skrevet 24. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2008 nei for da er utorrent borte i listen over hvilket program nettleseren skal åpne .torrentfiler med. du må velge programmet på nytt, altså utorrent, så finner den det. hvilken nettleser er det snakk om ? har du også prøvd å lagre filen og etterpå dra den inn i utorrent ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå