Gå til innhold

Infotråden om µTorrent! Tips og triks.

1915

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har satt incomplete-mappa til c: som nå er stapp full, har masse plass på d: og vil flytte incompletes dit. Hvordan gjør jeg det og får torrents til å starte igjen der de slapp? Har bytta mappe på de nye nedlastingene, men de som allerede kjører får jeg feilmelding på når jeg flytter dem.

Lenke til kommentar
jeg har den gule trekantent på utorrent, laster ned i 362kB/s, men hva er den gule trekanten? det står"No incoming connections. Unless the icon turns green, it could indicate a problem whit your network configuration"

hva skal jeg gjøre? :hmm:

den skal være grønn ;)

det betyr at porten din ikke er åpen.

åpen utorrent og trykk ctrl+G og så kommer det opp noe så trykker du på "test if port is forwarded prperly" og så kommer internet opp. hvis det kommer opp at det er rødt og så står det noe om at den er stengt og noe error. du må åpne port i routern for at du skal få grønt.

Lenke til kommentar
Jeg har et problem!

I går lasta jeg ned med 200 kb/s, men nå ligger det på under 10 kb/s. Det er mange seedere. Skjønner ikke hvorfor!! Noen som kan hjelpe??

kan være at dem har "redusert" upspeeden sin. eller at det er noen andre som laster ned med nettet ditt slik at det blir trengt. prøvd å restarta pcn ? er du connectable ?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

hvis du eller ingen andre har endret så er det standard fra fabrikken som er:

brukernavn: admin eller administrator

passord: admin eller administrator. hvis du skjønner ? prøv admin på bruker og passord. hvis ikke det funker prøver du administrator. og funker ikke det resetter du rutern og setter den opp på nytt ;)

Lenke til kommentar

Bruk av µTorrent senker hastigheten på webleseren betraktelig, den staller praktisk talt. VGnett kan ta opptil 30sec og loade, slår jeg av µTorrent tar det kun 1 sec. Jeg har 25kb/s som maks upload og en 30Mbit fiberlinje fra Lyse så jeg fatter ikke hvofor.

Noen som har noen råd? Har akkurat reinstallert(XPPNoSP3, ZApro og AVGfree) og har brukt µTorrent en god stund uten lignende problemer.

Lenke til kommentar

pusur22: hvis du blir tatt sp spørst det hvor mye du har lastet ned og hva du har lastet ned. og blir du tatt kutter de internetten din.

er rart at jeg ikke er blitt tatt. har sikkert lasta ned 20 tb siden jeg begynte med torrent :p

rufati: har du configa utorrent ? ;p sjekka at linja de er så raskt som den skal ? hva har du slags linje opp ?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...