Bruker-158599 Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 (endret) jeg har den gule trekantent på utorrent, laster ned i 362kB/s, men hva er den gule trekanten? det står"No incoming connections. Unless the icon turns green, it could indicate a problem whit your network configuration" hva skal jeg gjøre? Endret 31. juli 2010 av riskake90 Lenke til kommentar
mushi Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Jeg har satt incomplete-mappa til c: som nå er stapp full, har masse plass på d: og vil flytte incompletes dit. Hvordan gjør jeg det og får torrents til å starte igjen der de slapp? Har bytta mappe på de nye nedlastingene, men de som allerede kjører får jeg feilmelding på når jeg flytter dem. Lenke til kommentar
1915 Skrevet 20. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2008 du må laste ned torrentene på nytt og "checke" dem Lenke til kommentar
1915 Skrevet 20. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2008 jeg har den gule trekantent på utorrent, laster ned i 362kB/s, men hva er den gule trekanten? det står"No incoming connections. Unless the icon turns green, it could indicate a problem whit your network configuration" hva skal jeg gjøre? den skal være grønn det betyr at porten din ikke er åpen. åpen utorrent og trykk ctrl+G og så kommer det opp noe så trykker du på "test if port is forwarded prperly" og så kommer internet opp. hvis det kommer opp at det er rødt og så står det noe om at den er stengt og noe error. du må åpne port i routern for at du skal få grønt. Lenke til kommentar
1915 Skrevet 20. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2008 Jeg har et problem!I går lasta jeg ned med 200 kb/s, men nå ligger det på under 10 kb/s. Det er mange seedere. Skjønner ikke hvorfor!! Noen som kan hjelpe?? kan være at dem har "redusert" upspeeden sin. eller at det er noen andre som laster ned med nettet ditt slik at det blir trengt. prøvd å restarta pcn ? er du connectable ? Lenke til kommentar
bruker234 Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Prøvde å gå inn på ruteren, men trenger passord, og det kan jeg ikke Kan det stå et sted? Lenke til kommentar
1915 Skrevet 30. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2008 hvis du eller ingen andre har endret så er det standard fra fabrikken som er: brukernavn: admin eller administrator passord: admin eller administrator. hvis du skjønner ? prøv admin på bruker og passord. hvis ikke det funker prøver du administrator. og funker ikke det resetter du rutern og setter den opp på nytt Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 (endret) Endret 31. juli 2010 av riskake90 Lenke til kommentar
Rufati Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Bruk av µTorrent senker hastigheten på webleseren betraktelig, den staller praktisk talt. VGnett kan ta opptil 30sec og loade, slår jeg av µTorrent tar det kun 1 sec. Jeg har 25kb/s som maks upload og en 30Mbit fiberlinje fra Lyse så jeg fatter ikke hvofor. Noen som har noen råd? Har akkurat reinstallert(XPPNoSP3, ZApro og AVGfree) og har brukt µTorrent en god stund uten lignende problemer. Lenke til kommentar
1915 Skrevet 7. august 2008 Forfatter Del Skrevet 7. august 2008 pusur22: hvis du blir tatt sp spørst det hvor mye du har lastet ned og hva du har lastet ned. og blir du tatt kutter de internetten din. er rart at jeg ikke er blitt tatt. har sikkert lasta ned 20 tb siden jeg begynte med torrent rufati: har du configa utorrent ? ;p sjekka at linja de er så raskt som den skal ? hva har du slags linje opp ? Lenke til kommentar
1915 Skrevet 17. august 2008 Forfatter Del Skrevet 17. august 2008 hvor kan jeg laste ned utorrent 1,7,7 ? 1.8 er ustabil Lenke til kommentar
starfish Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Hvordan konfigurere µtorrent til å best fungere med mobilt bredbånd fra Telenor? Lenke til kommentar
Turbo sindre Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 (endret) Har et lite spørsmål.... jeg har et sånt speedtouch telenor router modem.... den går in i en dlink trådløs router som jeg er koblet til via trådløs... må jeg gjøre noe spesielt for å forwarde en port da? Endret 6. september 2008 av Turbo sindre Lenke til kommentar
1915 Skrevet 6. september 2008 Forfatter Del Skrevet 6. september 2008 Hvordan konfigurere µtorrent til å best fungere med mobilt bredbånd fra Telenor? hvordan linje har du ? Lenke til kommentar
starfish Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Hvordan konfigurere µtorrent til å best fungere med mobilt bredbånd fra Telenor? hvordan linje har du ? Den bruker 3G-nettet så vidt jeg kan forstå. Men jeg tviler på at jeg utnytter kapasiteten best mulig, siden den sjelden laster ned fortere enn 20 kbs. Lenke til kommentar
1915 Skrevet 6. september 2008 Forfatter Del Skrevet 6. september 2008 20 kbs ? det er jo litt over dobbel isdn fart ;O Lenke til kommentar
starfish Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Ja, det er derfor jeg kunne trengt noen tips Lenke til kommentar
1915 Skrevet 6. september 2008 Forfatter Del Skrevet 6. september 2008 er jo ingen vits i å laste ned når du får bare 20 kb/s ? tar jo evigheter da. Lenke til kommentar
starfish Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Hvorfor tror du jeg spør om hjelp? Lenke til kommentar
Bone Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Noen her som har fått til dette med RSS feed? Takker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå