Jann!s Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Hei, jeg har brukt µtorrent en stund, men i det siste har jeg ikke kunne laste ned noen ting. Torrenten starter og jeg får ok hastighet før den plutselig blir rød og jeg får beskjed om "ingen tilgang". Hva er galt? Har jo funket før... Lenke til kommentar
hernil Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 som et skudd i blinde gjetter jeg at det kanskje er skrivebeskyttelse på mappa du laster ned til... Lenke til kommentar
Bone Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Denne tråden skal jeg jammen følge med på! Er ivrig uTorrent -bruker selv! Dumme Norge som skal ha en så latterlig lav upload -hastighet.. Kjører 10000/1000 fra Bluecom.. Lenke til kommentar
1915 Skrevet 29. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2008 jeg har problemer med å få åpnet porter. (bor på hybel) hybelverten har telenor. og han har det aller gamleste modemet til telenor. husker ikke serie nr til det. 500 eller noe sånt :S og så har han en routern som jeg ikke har peiling på hvilken er :S det er en trådløs router som er koblet til telenormodemet. fordi vi bruker trådløst her på hybeln =) ipn til trådløs routeren er 192.168.0.1 (se vedlagt screenshot av routeren, da vet kansje noen her hvilken det er) takker for svar. håper noen kan hjelpe meg med å få åpnet porten til utorrent jeg bruker =) Lenke til kommentar
odderling Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Jeg har fått et problem med Utorrent jeg og! Det virker som om Utorrent rett og slett ikke vil starte nedlastingene og om en starter så er det 0.3 kb/s. Har åpnet porter og alt det. Lenke til kommentar
1915 Skrevet 8. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2008 det er jo ikke sikkert det er seedere/leechere/peers på torrenten da. torrenten kan være død. Lenke til kommentar
odderling Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 (endret) Nei det er av de nyeste torrentene og den har omtrent 55000 seedere, + at jeg har mange torrenter i lista men ingen av de vil åpne og en av de jeg startert for et par måneder siden stoppet på 80 % og vil nå ikke fortsette videre. Har forresten to PC-er og det er likens på begge. Lastet ned bittorrent for å teste om det var noe galt med utorrenten min og da fikk jeg plutselig 500 kb/S på en torrent som ikke startet med utorrent. Endret 8. februar 2008 av odderling Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Er uTorrent 1.7.x fremdeles utrygg? Lenke til kommentar
1915 Skrevet 17. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2008 Er uTorrent 1.7.x fremdeles utrygg? ja., jeg bruker 1.8 beta Downloadlink: http://download.utorrent.com/beta/utorrent...ha-8205.upx.exe Lenke til kommentar
hernil Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Og hvorfor er 1.7.x utrygg? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 BitTorrent Inc and Utorrent announced a joining of forces. But BitTorrent Inc is directly in partnership with the movie studios/MPAA.(http://torrentfreak.com/bittorrent-and-mpaa-join-forces/) Could the latest updates of utorrent be influenced by the MPAA? Men.. da burde vel 1,8 vaere usikker ogsa? Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Og hvorfor er 1.7.x utrygg? Enda på grunn av at informasjon om overføring blir lagret på serveren til BitTorrent? Lenke til kommentar
Spiffster Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Torrent er nytt for meg så jeg har et par "newbie" spm. Jeg har ett telenor modem(Speedtouch 546T2) og en trådløs router(Linksys WRT54G v2.2). 1. Skal jeg åpne en port i den trådløse routeren og kun den? Dvs at jeg ikke gjør noe med modemet? 2. Kan jeg koble til en nettverksledning fra pc direkte i modemet og så slippe portforwarding? Lenke til kommentar
1915 Skrevet 25. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2008 Torrent er nytt for meg så jeg har et par "newbie" spm.Jeg har ett telenor modem(Speedtouch 546T2) og en trådløs router(Linksys WRT54G v2.2). 1. Skal jeg åpne en port i den trådløse routeren og kun den? Dvs at jeg ikke gjør noe med modemet? 2. Kan jeg koble til en nettverksledning fra pc direkte i modemet og så slippe portforwarding? hvilken ip får du ? 192.168.1.xxx eller 10.0.0.x ? Lenke til kommentar
Spiffster Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Når jeg taster inn 192.168.1.1 så kommer jeg inn på den trådløse routeren så det er ok, men jeg er usikker på om det er på denne eller modemet jeg skal åpne en port. Lenke til kommentar
1915 Skrevet 26. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2008 begge deler. nei. det er feil. jeg har telenor og har samme speedtouch som han og en linksys WRT54GS. jeg har bare disabla dhcp i linksysen så jeg får direkte ip fra speedtouchen, 10.0.0.X linksysen bruker jeg bare som en trådløs switch. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Ja, men da har du gjort noe annet med Speedtouchen. Hvis du ikke slar av DHCP, ma man apne porter i den ogsa. Lenke til kommentar
gard. Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Har et lite problem med µTorrent her. Når jeg (som ikke bruker det trådløse nettverket) eller noen som bruker det trådløse nettverket i huset bruker Torrent så blir internetten satt ut for alle alndre personer. Til og med meg som ikke bruker det trådløse nettverket. Er det noen spesielle porter jeg skal åpne elns. for å få dette til å gå bort. Forferdelig irriterende å nesten aldri kunne bruke torrents. Lenke til kommentar
1915 Skrevet 26. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2008 Ja, men da har du gjort noe annet med Speedtouchen. Hvis du ikke slar av DHCP, ma man apne porter i den ogsa. nei. jeg har ikke jort noe med speedtouchen. jeg bare åpna port i speedtouchen og disabla DHCP i linksysen så var porten åpen =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå