Sn3ipen Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 (endret) på options i utorrent disabler du DHT. Prøvde å Disable DHT men synes ikke det gikk noe fortere. Men skal prøve å ha den avslått en stund bare for å se. Edit: Feil i bbcode. Endret 9. september 2007 av sn3ipen Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 DHT, distributed "tracker" (hash table),1) allows users to download torrentleech torrents, allowing them to do whatever the hell they want and not be held accountable for it. 2) The client forces it on you and keeps DHT "seeded" even when the tracker is up. 3) It will share your passkey, enabling other people to download torrents masquerading as you. Mao, ting som ligger på en privat torrentserver/tracker blir distrubert via DHT-systemet. Så...folk som ikke er medlemmer av en torrentside kan via dette systemet finne peers og seeds via dette systemet. Lenke til kommentar
AndyG Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 (endret) Vil legge til at de fleste (store) private trackere legger ved et "private" flag i torrentfila. uTorrent bl.a. respekterer dette flagget og deler dermed ikke filene via DHT eller Peer Exchange. Endret 9. september 2007 av AndyG Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IHWlGMJn Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 (endret) Umm.. har et lite problem som jeg ikke finner en løsning på. Har huka av for at utorrent skal flytte ferdige torrents(Torrentfilene altså) til en ny mappe, men den flytter de ikke, den kopierer de. Det gjorde den ikke før.. hvor kan det være kluss? Endret 20. september 2007 av Slettet-IHWlGMJn Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Huff, torrents er noe crap. Husker jeg satt på studentby med Uninett og brukte DC++. Lasta ned med 1,2 MB\s. Det her suger hard balle. #%** ! Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Wtf. Torrents er ftw da. DC++ som er crap. Og laste ned med 1.2 MB/s er rimelig rask. Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Wtf.Torrents er ftw da. DC++ som er crap. Og laste ned med 1.2 MB/s er rimelig rask. 9538083[/snapback] For the win? Ikke her i all fall. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IHWlGMJn Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 (endret) Wtf.Torrents er ftw da. DC++ som er crap. Og laste ned med 1.2 MB/s er rimelig rask. 9538083[/snapback] For the win? Ikke her i all fall. 9538147[/snapback] Dette kommer jo heelt an på hvem du laster fra på DC++ og hvilke torrenter du har. Om du har en torrent med 1 seed og 0 peers så får du tvilsomt den helt store farten :S Endret 20. september 2007 av Slettet-IHWlGMJn Lenke til kommentar
Sn3ipen Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Dette er en tråd om uTorrent og da skal vi diskutere P2P programmet uTorrent og ikke hva som er best av DC++ og torrent generelt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IHWlGMJn Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Da kan jeg jo bumpe mitt spørsmål. Tror ikke noen fikk det med seg Umm.. har et lite problem som jeg ikke finner en løsning på. Har huka av for at utorrent skal flytte ferdige torrents(Torrentfilene altså) til en ny mappe, men den flytter de ikke, den kopierer de. Det gjorde den ikke før.. hvor kan det være kluss? 9535655[/snapback] Lenke til kommentar
kjetil92 Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 µTorrent ble kjøpt opp av BitTorrent Inc. og ryktene har vært mange om hvorvidt trafikk blir logget. Så vidt jeg har sett er det ingen som har klart å komme opp med bevis på dette til tross for mange forsøk. Syns bare det blir altfor dumt å komme med en slik bastant påstand som du gjorde uten å ha noe som helst hold for det. Kommer det bevis på dette er jeg blandt de første til å avinstallere µTorrent ... /AndyG 9446967[/snapback] Ja, enig at jeg ikke burde påstå at de logger trafikken. Men jeg vil ikke ta noe sjanser. Så derfor kjører jeg µTorrent 1.6 intill 1.7.X er bevist trygg. 9448141[/snapback] hvilke side burde jeg bruke til å laste ned filer(filmer, spill og programmer) og er det greit å gjøre det via firefox? et spørsmål til, jeg har hørt om et guitar program som heter guitar pro 5 eller no hvis noen vet hvem side jeg kunne fått lastet ned det så si ifra! Lenke til kommentar
kjetil92 Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 når jeg jeg skal laste ned en film eller ett spill fra F.eks the piratebay.org så trykker jeg last ned denne torrenten, opne i Utorrent, men så kommer det en rute hvor det står error in command line og nedlastinga starter ikke. hva gjør jeg for og fikse det? Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Hmm.. kom med et screenshot du Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Har ekstremt dårlig hastighet i uTorrent, og uansett hva jeg gjør for å åpne porter i routeren min, så hjelper det ikke. Har fulgt guidene på portforward.com, men den uTorrent-sjekken sier likevel at porten min ikke er åpen. Har en Linksys WRT54GS med v1.52.2 (nyeste) firmware. Noen tips til hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
wo0ly Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Alle sammen: Gå inn i uTorrent, trykk på Help>About uTorrent, og klikk T. Enjoy. Lenke til kommentar
kjetil92 Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Alle sammen: Gå inn i uTorrent, trykk på Help>About uTorrent, og klikk T. Enjoy. 9577433[/snapback] her er SS av problemet(virker som feilen kommer deamon tools:S men vet ikke Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Alle sammen: Gå inn i uTorrent, trykk på Help>About uTorrent, og klikk T. Enjoy. 9577433[/snapback] her er SS av problemet(virker som feilen kommer deamon tools:S men vet ikke 9577456[/snapback] Du bør velge utorrent som standardprogram for torrenter. (Høyreklikk på en torrent og trykk på egenskaper. Trykk på "endre" bak "åpnes i", og velg utorrent.) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IHWlGMJn Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 (endret) Alle sammen: Gå inn i uTorrent, trykk på Help>About uTorrent, og klikk T. Enjoy. 9577433[/snapback] Haha... synd det ikke var musikk Du bør velge utorrent som standardprogram for torrenter. (Høyreklikk på en torrent og trykk på egenskaper. Trykk på "endre" bak "åpnes i", og velg utorrent.) 9577687[/snapback] ...eller Options > Preferences > Associate with .torrent files EDIT: Kan forresten være en ide å fjerne det bildet kjetil92 Endret 26. september 2007 av Slettet-IHWlGMJn Lenke til kommentar
Bettibell Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Utorrent vil ikke laste ned noe lengere her:S Laster ned bare en og en torrent innimellom når den først nedlaster og det med dårlig hastighet. Har skjekket innstillingene og finner ikke noe feil. Jeg bruker ver. 1.6.1 Lenke til kommentar
kjetil92 Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Alle sammen: Gå inn i uTorrent, trykk på Help>About uTorrent, og klikk T. Enjoy. 9577433[/snapback] Haha... synd det ikke var musikk Du bør velge utorrent som standardprogram for torrenter. (Høyreklikk på en torrent og trykk på egenskaper. Trykk på "endre" bak "åpnes i", og velg utorrent.) 9577687[/snapback] ...eller Options > Preferences > Associate with .torrent files EDIT: Kan forresten være en ide å fjerne det bildet kjetil92 9579283[/snapback] sånn nå har jeg gjort det men det fungerer fremdeles ikke(den begynnerå laste ned i firefox og det kommer opp"error in command line" jeg har 1.7.5 versonen men funka ikke på bitlord heller så Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå