Discipline Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 (endret) For noen minutter siden spilte jeg Test Drive Unlimited da maskinen låste seg helt og jeg måtte restarte den ved å trykke på av/på-knappen. Etter det har den slått seg av automatisk rett før innloggingsskjermen kommer opp. Akkurat nå prøver jeg å finne ut hvordan jeg skal sette maskinen i sikkermodus, da F8 tydeligvis ikke funker. Noen som kan tenke seg hva som feiler dataen? Spesifikasjonene på maskinen står i min profil og OS er Win XP Home SP2. På forhånd takk Edit: Hverken sikkermodus eller resettelse av CMOS hjalp. Endret 26. august 2007 av contaminated Lenke til kommentar
PosteMonopolet Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Viss du ikkje kom deg inn i sikkerheitsmodus heller, så kan det hende at du må køyre ”chkdsk /r” reperasjon. Lenke til kommentar
Discipline Skrevet 26. august 2007 Forfatter Del Skrevet 26. august 2007 (endret) Rettelse: Maskinen rebooter om og om igjen. For å kjøre chkdsk må jeg ha ledeteksten tilgjengelig, og den har jeg ikke siden jeg ikke kommer inn på noe som helst forutenom BSOD som sier "bad_pool_caller" og kommer med noen koder som jeg prøver å tyde nå. edit: kjører chkdsk via ei windows-plate jeg fant. Endret 26. august 2007 av contaminated Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå