cHilfiger Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 (endret) sitter å skriver noen hemmelige saker som mamma o.l. ikke kan se, er det noen måte å få passordbeskyttet dokumentet?? takker for svar Endret 26. august 2007 av Tommy_Tha_Tiger Lenke til kommentar
mesha Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Med et lite søk på Google så fant jeg det med en gang: http://www.korrekturavdelingen.no/Word-tip...WordPassord.htm Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 28. august 2007 Forfatter Del Skrevet 28. august 2007 (endret) Dette Stod det på Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Passordbeskytte Word-dokumenterDersom du skriver om forretningskritiske eller meget private emner, kan det være lurt å passordbeskytte dokumentene dine. Det er to måter å opprette passord til et dokument som er åpent. Alternativ 1 Velg: Fil – Lagre som. Øverst til høyre har du en meny som heter Verktøy. Klikk på den og velg Sikkerhet. Alternativ 2 Velg Verktøy – Alternativer. Velg Sikkerhet. Så velger du om du vil lage et passord for åpning eller et passord for endring. det fungerte ikke bildene forklarer det Alt:1 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Alt2: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Edit: oppdaterte alt1 siden jeg ikke forstod det ut fra teksten på nettsiden. Endret 28. august 2007 av Tommy_Tha_Tiger Lenke til kommentar
Harald Staff Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Det er Verktøy-valget i Lagre Som-dialogen det henvises til, ikke menyen i Word. Prøv igjen. Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 28. august 2007 Forfatter Del Skrevet 28. august 2007 Fant det ut måtte gå på "generelle alternativer" Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor takker for alle som hjalp meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå