JFM Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 (endret) formaterte nylig fra win XP til Vista. jeg har trådløst internett. men jeg kommer ikke på internett, bare lokal nett. de andre pc-ene på nettverket (de har win XP) kommer på internett. når jeg prøver å restarte pc en kommer jeg på internett. mebn bare i ca 1 min. noen som har vært borti dette før. HJELP Endret 26. august 2007 av JFM Lenke til kommentar
Vipera Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 DU bruker ikke mac-filtrering eller noe da? Lenke til kommentar
JFM Skrevet 26. august 2007 Forfatter Del Skrevet 26. august 2007 (endret) hva er det? har ikke rørt innstillinger på routeren, så de er som de skal. har nett i noen min når jeg kobler fra wlan og så kobler til igjen Endret 26. august 2007 av JFM Lenke til kommentar
JFM Skrevet 26. august 2007 Forfatter Del Skrevet 26. august 2007 skal jeg som siste utvei gå tilbake til win XP? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Prøv denne: http://itpro.no/fil/1342.html Lenke til kommentar
JFM Skrevet 27. august 2007 Forfatter Del Skrevet 27. august 2007 nå har det seg sånn at jeg igår så ble jeg lei problemet. så jeg gikk tilbake til win xp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå