Skribenten_ Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 jeg har lyst til å bare registrere et enkelt .no domene, men får opp at jeg må ha organisjasjonsnr. åssen får man det? er det slik at du MÅ ha et selskap for å registrere .no? eller, åssen er enkelste vei for å få et .no domene? mvh jan Lenke til kommentar
Arne Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Du kan lage deg eit einmannsforetak, då får du eit organisasjonsnummer. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Har ingenting med WDS-kategorien å gjøre. Flyttes. Lenke til kommentar
Skribenten_ Skrevet 26. august 2007 Forfatter Del Skrevet 26. august 2007 Du kan lage deg eit einmannsforetak, då får du eit organisasjonsnummer. 9363150[/snapback] gjør man det på Brønnøysund side sider? koster det eventuelt noe penger? Lenke til kommentar
Arne Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Her kan nok ikkje eg hjelpe deg direkte, men kanskje du kan finne noko av interesse her? http://www.spor-oss.no/ Lenke til kommentar
buskmann Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Du kan lage deg eit einmannsforetak, då får du eit organisasjonsnummer. 9363150[/snapback] gjør man det på Brønnøysund side sider? koster det eventuelt noe penger? 9363238[/snapback] Det er gratis. Men man kan ikke lenger benytte forenklet selvangivelse, så det blir litt mer jobb i april hvert år. Det er gratis og gjøres på brønnøysundregistrene (tror de redirecter deg til altinn). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå