Lovinda Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 I dag løp jeg omtrent 3 km, men jeg kunne klart mer hvis det ikke var for kvalmen! Jeg har merket at den hart vært der en god stund nå! Hver gang jeg har trent (etter ferien ) har jeg alltid følt kvalme... og svimmelhet, er det noen som vet hva det kan skyldes ? Jeg kan ikke oppnå best mulig trening pga. det.., noe som kommer til å gå utover gym karakteren min Jeg trenger virkelig hjelp! Kan det være mangel på energi? Takker for svar! Lenke til kommentar
Frosten Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Normalt sett forekommer kvalme dersom man anstrenger seg over lengre tid på et nivå kroppen ikke er godt nok trent til å takle. 3km løping er for kort til at kroppen skal få et skrikende mangel på energi, så dersom du spiser normalt så skulle ikke dette gi noe utslag på en slik treningsøkt. Ville anbefalt å ta det litt roligere og se hvordan det går. Går ut i fra at du allerede varmer opp i en 15 minutters tid før du setter i gang med selve treningsøkten. Dersom du fremdeles blir kvalm og svimmel selv etter at du tar det roligere, så bør du selvsagt besøke en lege. Lenke til kommentar
Lovinda Skrevet 27. august 2007 Forfatter Del Skrevet 27. august 2007 Ja, kanskje det er lurt å si at jeg bare er 13 år... Normalt sett forekommer kvalme dersom man anstrenger seg over lengre tid på et nivå kroppen ikke er godt nok trent til å takle. 3km løping er for kort til at kroppen skal få et skrikende mangel på energi, så dersom du spiser normalt så skulle ikke dette gi noe utslag på en slik treningsøkt. Ville anbefalt å ta det litt roligere og se hvordan det går. Går ut i fra at du allerede varmer opp i en 15 minutters tid før du setter i gang med selve treningsøkten. Dersom du fremdeles blir kvalm og svimmel selv etter at du tar det roligere, så bør du selvsagt besøke en lege. 9366125[/snapback] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå