xxm0rtyque Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 (endret) Hallo. Vi har akkurat blitt ferdig med bygd data/tv rom i huset nå.. Har plasert den bærbare pcen min innpå dette rommet. Han er gammel tv på 30" fra 80-tallet ellnoe vedsidna meg.. Har planer om å koble pcen opp mot den, så jeg kan se film osv.. Har hatt s-video opp mot den før. det gikk bra heelt til jeg måtte åpne scart'n å koble litt så jeg fikk farger på bildet.. scarten åpnet seg, og alt av ledninger ble ødelagt.. hva ambefaler dere? Edit: Finnes det noe form for bilde og lyd-sending, men sender og motaker? Hadde vært ganske perfekt, ettersom mamma og pappa nedi stua vil se på film fra datan min noen ganger *shiit* Mvh Morten <3 Endret 27. august 2007 av Vivalamorten Lenke til kommentar
LYStGASS Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Hm åpnet scart kontakten og koblet om etter et skjema jeg fant etter litt googling. Det fungerer fint enda.. tror skråsikkert det er 22 mulige connectors i en scart kontakt men det er langt ifra så mange som trengs å kobles, bare du får det riktig med RGB signalet for gammel scart. Spenningene er såpass lave at jeg ikke tror det skader så mye å prøve deg fram med skjermen på med et slags prøvebilde hvis du er usikker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå