Lovinda Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Ja, overskriften sier vel sitt... Trenger virkelig noen tips før onsdag, for det er da det gjelder! Vi skal løpe rundt en park med tid, har du noen tips du vil dele med meg ? Håper det Lenke til kommentar
KS Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 syns ikke overskriften sa så fryktelig mye. Jeg skjønte ikke hva du mente. En økt på 1,9 km er jo ikke rare greiene da. Holder vel knapt nok til å bli kalt oppvarming. Skal du delta i et løp som er 1,9 kilometer og vite hvordan du løper det raskest mulig? Har du overhodet noe treningsgrunnlag fra før? Lenke til kommentar
Lovinda Skrevet 27. august 2007 Forfatter Del Skrevet 27. august 2007 Nei, okey, da ha det vel litt med alderen å gjøre da, men uansett... Skal IKKE være med i et løp eller lignende, men skal løpe rundt en park med tid...(får karakter ) Å ja, jeg vil vite hva jeg evnt. burde spise før jeg starter det hele ( løpinga er rundt 1 tida) Fint og få svar om gode løpeteknikker / tips om løping... Er ikke en "erfarende" idrettsutøver eller i den dur, jeg løper 3 km hver søndag + 2-5 km på onsdag + andre trening (squash, fotball f.eks.) Håper du forstod nå, og hvis ikke, si ifra ! syns ikke overskriften sa så fryktelig mye. Jeg skjønte ikke hva du mente. En økt på 1,9 km er jo ikke rare greiene da. Holder vel knapt nok til å bli kalt oppvarming. Skal du delta i et løp som er 1,9 kilometer og vite hvordan du løper det raskest mulig? Har du overhodet noe treningsgrunnlag fra før? 9366308[/snapback] Lenke til kommentar
PiaJenta Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 (endret) Gikk det bra eller? Endret 3. februar 2008 av PiaJenta Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå