jaadk Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 (endret) Hei, jeg har nettopp fått dette skjermkortet XFX GeForce 8800 GTS. jeg har innstalert driveren. så hver eneste gang jeg starter pcen kommer det bluscreen og sier at : driveren er i en uendelig løkke så vi stoppet dataen sånn at ingen ting skal bli skadet. (noe i dn duren) og sier at det er nv4_disp.dll som gjør at dette ikke fungerer. har ikke noen driver innstalert nå. også at rammet har blitt tømt:S Noen som kan hjelpe en fyr som er sykt frustrert:S hva skal jeg gjøre? Jelp er sykt i nød! pleas noen tips eller noe! Endret 26. august 2007 av jaadk Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Sjekk at du har koblet til alle strømkontakter på kortet Start i sikkermodus og slett driveren. Last ned siste driver fra nVidia.com og innstaller den. Eller kanskje det rett og slett er noe galt med kortet du har fått Lenke til kommentar
Megern Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 nv4_disp.dll er driveren fra nvidia som lager tull. Start i sikkermodus som Dragavon sa og slett driveren. Last ned nyeste fra nvidia. Akuratt som Dragavon sa :!: Lenke til kommentar
Z1Nk Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Det jeg tror det kan være at det er feil med driveren din, så du kan jo prøve å laste ned driven på nivida.com som Deagavon sier Lenke til kommentar
jaadk Skrevet 26. august 2007 Forfatter Del Skrevet 26. august 2007 det dragavan sa har jeg allerede gjort flere ganger. men tror jeg skal kanskje levere den inn takk btw Lenke til kommentar
Megern Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 det dragavan sa har jeg allerede gjort flere ganger. men tror jeg skal kanskje levere den inn takk btw 9364901[/snapback] Har du formatert? Vis du har brukt et ati kort før, eller noe annet enn nvidia, så kan det være rester av drivere som sitter igjen. Lenke til kommentar
Kent -amdme- Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 En formatering vil i 99% av tilfellene løse problemet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå