helgelm Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Har akkurat kjøpt meg en ny bærbar pc, hp pavilion 6563. 1. problem: med bruksanvisningen var det et ark om at man burde endre lydinnstillingene til SPDIF grensesnitt. det gjorde jeg, men da kom det ikke noe lyd i det hele tatt, så jeg skiftet tilbake til standardinnstillingene. hvordan får jeg SPDIF til å virke? 2. problem: har logitech z-2300 høyttalere som jeg er fornøyd med, har brukt dem på min stasjonære og der fungerte de bra. men etter at jeg koblet dem til den bærbare pcen virker ikke sub'en som den skal. den spiller bare mellomtoner, og har blitt mye svakere. hva må jeg gjøre for å få den til å virke slik den skal, med dyp bass og masse kraft? Ikke nøl med å spørre hvis dere trenger mer info om pc, lykort, drivere og slik. Er helt noob når det gjelder slike ting, så håper noen her inne kan hjelpe meg. Lenke til kommentar
eivi91 Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Har samme høyttalerene, og merker mye forskjell fra den stasjonære maskinen med eksternt lydkort, og nye laptopen jeg også. Det er pga. lydkortet. Vurderer selv å kjøpe ett slikt. Billigeste plassen jeg fant. Koster 1035,- hos komplett.no. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå