PMnormal Skrevet 26. august 2007 Rapporter Del Skrevet 26. august 2007 (endret) Her et bilde fra en tur til vår nye forfallslocation. Det er min bror som tar seg en liten pause etter å ha påført seg senebetennelse i knipsefingeren. Tok en kjapp snap av ham før vi gikk videre. Han tok også et lignende, halvsvett bilde av undertegnede, et bilde som ikke skal publiseres. Fine forhold gav meg f/8 og 1/160s på iso 100, og Sigmazoomen var satt til 18mm. Edit: S/h lenger nede i tråden. Endret 27. august 2007 av PMnormal Lenke til kommentar
texaz Skrevet 26. august 2007 Rapporter Del Skrevet 26. august 2007 Synnes dette var et litt kult bilde. Broren din kledde på en måte omgivelsene Eneste som kanskje ødelegger litt er den sorte plast dunken ved siden av broren din. Den passer liksom ikke helt in Lenke til kommentar
Mollenpriz Skrevet 26. august 2007 Rapporter Del Skrevet 26. august 2007 Hm, jeg likte bildet, men en tanke kom opp at han burde vært midstilt, det er såklart en smaksak. Sjekket ut hvordan bildet er ut i S/H? Det tror jeg hadde blitt kult. Ellers fine omgivelser. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 26. august 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. august 2007 Takk for fin kritikk. S/h skal jeg tenke på, selv om jeg i utgangspunktet ikke tar slikke bilder i denne serien. Ser at det kan bli stilig, så det er mulig jeg gidder likevel. Får se hva som skjer. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 26. august 2007 Rapporter Del Skrevet 26. august 2007 Digger det. Fargene er så flotte og fine at dette gjør bilde bra i seg selv. Ellers er motivet enkelt og fint. Har ingenting å si egentlig Lenke til kommentar
capy Skrevet 26. august 2007 Rapporter Del Skrevet 26. august 2007 har du gjort bildet mørkere i endene eller er det sigmaen som gjør det? Lenke til kommentar
OscarMike1 Skrevet 26. august 2007 Rapporter Del Skrevet 26. august 2007 Fargene var knallfine. Eneste er at jeg synes han druknet litt i omgivelsene, men det var muligens gjort med vilje? Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 26. august 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. august 2007 har du gjort bildet mørkere i endene eller er det sigmaen som gjør det? 9365389[/snapback] Det er gjort med vilje, for å få frem den effekten Eirik skriver om. Takker for fin kritikk. Lenke til kommentar
ragamuffin Skrevet 26. august 2007 Rapporter Del Skrevet 26. august 2007 Et skikkelig flott omgivelsesportrett dette her PM. Super og stram komp. Masse artige linjer og detaljer. Du ser forresten klovnen? Jeg synest bildet tjente på å bli litt nedtonet saturasjon (ikke s/h, bare ikke fullt så kraftige farger) samt en liten dose mer kontrast. Bra dette! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 27. august 2007 Rapporter Del Skrevet 27. august 2007 Dette var et trivelig bilde, PMnormal. Fikk et godt inntrykk av lokasjonen, og brutter var godt plassert. Lys osv er på plass (som vanlig ) Tom Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 27. august 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. august 2007 (endret) Takk, takk. Jeg får svare med en s/h versjon av bildet, selv om den er ganske liten. Må spare litt plass, skjønner dere. Edit: den kan virke litt kontrastløs, men jeg klarte ikke å bli enig med meg selv om jeg skulle satse på litt gammelmodig lavkontrastig look eller en mer moderne. Edit: Fjernet den ganske uinteressante versjonen i monochrome. Endret 28. november 2007 av PMnormal Lenke til kommentar
Mollenpriz Skrevet 27. august 2007 Rapporter Del Skrevet 27. august 2007 hmm, jeg foreslo dette, men.. Nå syns jeg mannen forsvinner litt i alle tingene rundt. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 27. august 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. august 2007 Det er mulig det, men jeg klarer ikke helt å bli enig med meg selv. Uansett synes jeg det gjør seg bedre i farger. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 27. august 2007 Rapporter Del Skrevet 27. august 2007 Jeg er enig at bildet er bedre i farger. Hadde ikke brutter vært der, så kanskje - men i såfall tror jeg at jeg ville valgt en sepia-tone. Tom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå