cnil Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Jeg har merket meg at di mest "populære" mobilen her i forumet for tiden er t300, s55, 3510i og enn del nokia telefoner. For det første må jeg bare si at nokia ikke er noe å satse på med mindre det du vil ha er en telefon med samme funskjoner som mobilene fra oldtiden... Da de første bildene av t300 kom for lenge (lenge, lenge) siden var det den eneste mobilen jeg leste om. Og på papirene er den en super telefon, med stort sett alt man trenger og en ganske bra fargeskjerm. Men utseende ødelegger alt syns da jeg - fordi om jeg ikke er enig med folk at den har teit design. Det er størrelsen som ødelegger... s55 er en av di to mobilen jeg vurderer seriøst å kjøpe, etter at en viss person her på forumet (som stort sett alltid snakker om sin s55 - og da mener jeg stort sett ALLTID ) har sakt så mye bra om mobilen. S55 har noe av det råeste designet, og har "alt" man trenger pluss kamera MED blitz... Trenger jeg å si mer? Neonode n1 er den andre mobilen jeg vurderer seriøst, og det er min drømmetelefonen og vill sannsynligvis være det lenge (toppen 2 måneder - da alt i mobilverdenen sannsynligvis vil være dobbelt så godt). Mp3, kamera med mulighet for filming, filmavspilling, 262,000 farger display, touchscreen - er noen av funksjonene... Noen som har noen formening om hva jeg bør kjøpe? Valget står mellom s55 og n1. Viss noen kommer med andre mobiler som er aktuelle så for all del bare si det!!! Jeg har ikke råd til noen av mobilene ennå så dere har god tid til å svare på PS - har ikke tenkt å bruke mer enn 5000 kr... Dette ble ett langt innlegg ... takk for eventelle svar Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 hva med nokia 6100 da? Når kommer denne super tlf du snakker sånn om her og hvor kan den kjøpes? Lenke til kommentar
cnil Skrevet 16. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2003 Jeg har ikke så mye til overs for nokia så 6100 er ikke noe for meg... men takk alikevel. Her står det litt informasjon om neonode n1: http://www.amobil.no/index.php?article=337&visual=1 den ska være i butikken i mars og skal være å oppdrive i flere mobilforretninger. Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 NeoNode N1 virker interessant.. men det gjør Siemens S55 også 8) Lenke til kommentar
flat Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 kan bare si at det jeg har testet s55 tilnå har bare vært positiv. Lenke til kommentar
levlex Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 alle de tre mobilne får strålende review'er i motsetning til de "populære" nokiaene! Jeg liker pers. t300 best, syns den er digg, mens N1 trolig er den kuleste mobilen som kommer nå! S55 sier jo alle er så brå, og hvorfor skulle de lyge!!!! Lenke til kommentar
cnil Skrevet 16. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2003 godt sagt levlex Lenke til kommentar
whaley Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Jeg er spent på om N1 i hele tatt kommer jeg... og i så fall.. om den dukker opp før sommern :-? Lenke til kommentar
Tele-Harry Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Jeg er faktisk enig... (Tough jeg er mest fan av N1) Lenke til kommentar
levlex Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Den kommer ifølge Mobil.nu i februar i sverige.... Siden norge er nærmeste nabo, kommer den forhåpentligvis hit kort tid senere! Håper den gjør det bedre enn norske magcom Lenke til kommentar
cnil Skrevet 17. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2003 slik jeg har forstått det så var det meningen n1 skulle ut i februar - men at den ble utsatt til mars. Viss man er en av de som var så lure og bestilte mobilen på www.neonode.com så får man den i løpet av februar. Dette er vel og merke i sverige. Vi får vell bare håpe på at di satser tidlig på det norske markedet:) Lenke til kommentar
alien_spiff Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 neonode ble sendt til de 1000 første som spurte etter den nå tror jeg... prisen tror jeg kan bli ganske høy, høyere enn P800 sikkert... men den er jo mindre enn P800 og egentlig ganske lik, så jeg tror jeg skal kjøpe Neonode n1... når den engang kommer til de av oss som ikke var en av de 1000 første som bestilte... Lenke til kommentar
dennis88 Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Prisen på n1 er 500-550 euro, som er ca 4500-5000kr. Jeg synes n1 ser utrolig fet ut! Hvis du kan vente til mars, vil jeg absolutt anbefale deg N1! Det kan rett og slett ikke bli bedre enn n1! 94mhz 18 bit skjerm kun 84mm høy (!) Har dere forresten sett videoen av n1 som var på tv4? Der fiklet de med den og den så rå ut! Lenke til kommentar
hansmartin87 Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Har bare en ting å si: Kjøp neonode N1! Det skal ihvertfall jeg gjøre! Det er bare en helt sinnsykt rå telefon! Om du har lest og sett mye rått om den til nå, kan jeg forsikre deg om at du får mer lyst på den etter å ha lest på denne siden: http://www.itavisen.no/art/1300205.html Hilsen Hans Martin 8) Lenke til kommentar
Stylemaster Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 Neonode har kult design skulle gjerne hatt en hvis den hadde litt mere funksjoner, Lenke til kommentar
cnil Skrevet 1. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2003 Neonode har kult design skulle gjerne hatt en hvis den hadde litt mere funksjoner, Hva mener du? Flere funksjoner?!?!? Den mangler jo BARE (og da mener jeg bare) bluetooth, ellers har den stort sett alt. Du kan godt få lov å nevne det du mener mangler ved n1 utover dette... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå