monzilla Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Hadde meg en ringerunde her i byen for å få tak i FN3. Ingen hadde det inne, og på spaceworld sa han karen at det var trukket tilbake fordi det solgte så dårlig. Heldig vis fikk jeg kjøpt det på mpx, var 1 igjen på lager, er det noen andre som har hørt dette her? Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Sikkert mange butikker som er redde for å sitte igjen med for mange kopier av FN3 når FN4 kommer. Spillene som tilhører EA-sports serien kommer jo vanligvis ut en gang i året, og da er man jo tvunget til å sette ned prisen på de eldre versjonene etter som ingen egentlig vil ha disse. Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Et spill jeg garantert skal ha, selvom jeg ikke har så mye til overs for den største kua i bransjen: EA. Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Når kommer FN4 da? 9373794[/snapback] Tror jeg hørte snakk om våren 2008, ettersom folkene som lager det var opptatt med Def Jam Icon i mellomtiden. Lenke til kommentar
kake111 Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Til trådstarter: Du kan godt få kjøpe mitt for en billig penge viss du ikkje har kjøpt spillet enda. Spillet eg har er i toppers stand! Kjøpte det noen uker etter PS3 release. Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 27. august 2007 Forfatter Del Skrevet 27. august 2007 Det går bra, spillet er på vei fra mpx as we speak Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå