sindrehhh Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 (endret) Har tenkt å kjøpe eit skjermkort og det står mellom Geforce 8800 GTS 320 eller 640MB minne. Så lurte eg på om det er så stor forskjell mellom korta. Har tenkt å overclocke kortet eg skal kjøpe litt. Skal kjøpe ein 22" skjerm, da er det vel lurt med meir minne? Tom's Hardware VGA charts 2007 Visst du ser på den overclocka 320 MB kortet så ligger den jo over 640 MB kortet på "overall all games FPS". Har tenkt å spille dei nyeste spillene som kommer ut i framtiden. Kva slags kort ville dere anbefalt meg å kjøpe? Og så lurte eg på om det er noken forskjell på MSI ASUS osv. sine kort. Endret 26. august 2007 av sindrehhh Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 http://xbitlabs.com/articles/video/display...tx10-games.html I eldre spill er det lite eller ingen forskjell mellom kortene, men i framtidige DX10-spill kan flisa snu ser det ut som. Lenke til kommentar
sindrehhh Skrevet 26. august 2007 Forfatter Del Skrevet 26. august 2007 Men er det forskjell på MSI Asus osv. sine kort av samme modell? Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 (endret) Vanligvis er det ingen forskjell, de bruker samme design. Har selv MSI 8800GTS OC 640MB, det følger referansedesignet. Kortet mitt er overklokket fra produsent, men det finnes modeller uten overklokking også. Endret 26. august 2007 av Smirnoff Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå