Skogslik Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 når eg spiller Oblivion, og går i menyer og diverse er det enormt tregt, tar spaken ned, må vente et par sekunder før det liksom reagerer :S Noen måte og fikse dette på, eller andre som har opplev det? Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Har du prøvd å slette cachen ved å holde A-knappen inne under oppstart? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 26. august 2007 Forfatter Del Skrevet 26. august 2007 skal det komme opp noe når eg gjør det? Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Nei. Men du vil merke at loadetidene går ned, og at frameraten i spillet blir høyere, dersom dette er årsaken. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 27. august 2007 Forfatter Del Skrevet 27. august 2007 ja ok, skal prøve det da Lenke til kommentar
Toggy190 Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Skal vi trykke inn A akuratt når det starter og helt til vi kommer til Press Start? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Det problemet har jeg også hatt, du må bare legge vekk en del potions og andre minor artifacts! Mer objekter i meny = mer loading av meny! Lenke til kommentar
Core-1 Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Bob_mafia skrev: Mer objekter i meny = mer loading av meny! d har jeg funnet ut og, tok den glitchen(eller hva det er) drepte han typen i elven district.... og kjøpte MANGE ting! Det tok LANG tid i menyene da ja så ta og legg litt i husene dine Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Som nevnt kan problemet ditt godt være at du har alt for mange ting i inventaret ditt. Opplever du denne forsinkelsen bare når du åpner inventaret, eller opplever du det ved åpning av en hvilken som helst meny? Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Jeg har merket meg at det tar lengre tid å "scrolle" opp og ned i savegames hvis Xboxen er koblet opp på Live, og det går enda tregere hvis jeg laster ned noe på dataen samtidig. Så du kan jo prøve å skru av eventuelle nedlastninger, eller logge av Live. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå