ZyberZombie Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Heisann. Er helt ny på overklokking, og lurer på hvordan jeg overklokker minstakkars pentium 3 866mhz... Om noen kunne fortelle meg hvor langt det er trygt å gå uten mere kjøling, og hvordan (viktig!) jeg gjør det... helt enkelt. På forhånd: Takk Trenger dere mer info, bare spør.... Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 http://www.overklokking.no/guides/nybegynn...del1/index.html les de andre også Lenke til kommentar
ZyberZombie Skrevet 16. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2003 Takker, hjalp littegrann, men HVOR er det egentlig man stiller inn multiplier og buss hastighet? Og hvor mye kan jeg overklokke P3 866mhz'en min? Lenke til kommentar
Zink Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 men HVOR er det egentlig man stiller inn multiplier og buss hastighet? Og hvor mye kan jeg overklokke P3 866mhz'en min? da trengs mer om systemet, eksakt hovedkort, type ram etc. Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Takker, hjalp littegrann, men HVOR er det egentlig man stiller inn multiplier og buss hastighet? Og hvor mye kan jeg overklokke P3 866mhz'en min? Du stiller bus hastigheten i BIOS. Multiplieren er låst, så du må "overbusse" systemet, ikke overklokke Dette funker ikke hvis du har IBM, Dell, Compaq eller lignende. hvor høyt du kan klokke kan ikke svares på. Prøv deg frem! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå