mcgroven Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Det er ingen tvil. Skytespillet Fracture har det råeste og tøffeste våpenarsenalet i spillhistorien. Les mer Lenke til kommentar
Rage_Hunter Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Hehe interessant Kanskje det matcher våpenarsenalet til "spillet som jeg ikke husker navnet på". Husker SharkGun og et våpen som skapte svarte hull... Ah det var tider Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Hehe interessant Kanskje det matcher våpenarsenalet til "spillet som jeg ikke husker navnet på". Husker SharkGun og et våpen som skapte svarte hull... Ah det var tider 9362704[/snapback] Armed & Dangerous? Lenke til kommentar
Bakkem Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Da slippes spillet til Xbox 360 og PlayStation 3. Omg, et sånt spill som dette må jo komme til pc! Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Steikje, dette ser lovende ut! Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 (endret) Året er 2161 og det er krig på amerikansk jord. Det er stillehavsalliansen mot atlanterhavsalliansen, og du kjemper på sistnevntes side som Mason Briggs. Selvsagt amerika.. Men kan jo være bra for det. Terrenget kan nemlig formes akkurat slik du ønsker det, noe som gir spektakulære resulater når du kjemper. Tøffest av dem alle: En rakettkaster der prosjektilet forsvinner under jorda, og brøyter seg fremover som en mark på speed. Du kan selv velge når du skal detonere missilet – for et syn! Høres spennende ut. Granatene imponerer også. Én granat kan gjøre at jorda enten hever seg eller synker i en voldsom fart. En annen skaper en virvelstrøm i bakken som suger til seg alt som befinner seg i nærheten. Granater kan også få voldsomme steinpillarer til å skyte opp av sanden, noe som kan brukes både som heis og et perfekt dekke fra fiender. Sweet! Fracture blir mer enn spinnvill opplevelse enn et taktisk skytespill – såpass kan jeg garantere. Høres slik ut ja. Da slippes spillet til Xbox 360 og PlayStation 3. Med alle spillene som kommer til next-gen konsoller skulle man tro at PC ikke eksisterer noe mer! Endret 26. august 2007 av lago Lenke til kommentar
Rage_Hunter Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Armed & Dangerous? 9363169[/snapback] Ah takker Lenke til kommentar
Flimmer Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Det er ingen tvil. Skytespillet Fracture har det råeste og tøffeste våpenarsenalet i spillhistorien. 9362431[/snapback] Jeg kan ikke tenke meg at noe spill kan slå RATCHET OG CLANK, når det gjelder heftige våpen!! Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Tidenes våpen for meg er double-barrelled shotgun fra Doom II. Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Ser rått ut også dette spillet. Til nå ser neste års line up for min del slik ut: GTA4, Prototype, Fracture. Og flere vil det nok bli.. Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 En liten teaser fra spillet; http://www.youtube.com/watch?v=HchhcWMKgqk Ser utrolig tøft ut dette spillet, og 2008 ser ut til å bli et like bra spill år som 2007 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg