FishBone Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Hvis du kommer over et Chrono Trigger spill. Da er det bare å kjøpe... Det beste RPG-spillet du kan få tak i... Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Som mange her har anbefalt, kan jeg ikke snakke annet enn varmt om bl.a.: Donkey Kong Country (spilte det her om dagen faktisk) Super Mario World Super Mario Kart Mortal Kombat 2 (Super?) Metroid Prince of Persia ++ Lenke til kommentar
Hidden Dagon Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 kuleste spillet til snes er garantert Turtles in time... helt rått Lenke til kommentar
Mr_Moti Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 Shadowrun er kult og FF5 er kult... De er vært pengene du bruker på dem... Lenke til kommentar
Champ Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 Du MÅ spille A link to the past Super mario world Super Mario kart dette er spill som jeg fortsatt kan sette meg ned og spille lenge. men finnes jo en drøss andre spill som er verdt og prøve som street fighter f.eks Lenke til kommentar
Champ Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 Du MÅ spille A link to the past Super mario world Super Mario kart dette er spill som jeg fortsatt kan sette meg ned og spille lenge. men finnes jo en drøss andre spill som er verdt og prøve som street fighter f.eks Lenke til kommentar
Shalashaska Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 Synes Mario Kart, International Super Star Soccer Deluxe og Donkey Kong 1, 2 og 3 er de beste spillene til SNES. Spilte Mega Man X en del og, men det var vel ikke like bra som de over Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 Mario allll the way.... Mario World 1, 2 osv Yoshis Island 1,2... kan og nevne Chrono Trigger The Lost Vikings 12 Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Zombie(s) !! dette var mitt favorittspill ihvertfall. Husker jeg likte Killer Instinct godt også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå