Bytex Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Har arvet en gammel Super Nintendo, og lurer hverved på hvilke "all-time-classics" som fins til SNES. Spiderman har så gigantiske samlinger av bruktspill at jeg aner ikke hvor jeg skal starte eller hva jeg skal kjøpe. Vil finne ut hvorfor denne konsollen er en slik klassiker. Bruker PC til vanlig, men er over årene blitt ganske "jaded" og lei av alle slags spill som kommer for tiden. Vet bare om få spill til SNES, som Mario-spillene, zelda3, castlevania. Men trenger MER Post ivei. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 final fantasy 5 er ett av de spillene jeg har likt best, er mye bedre enn de aller fleste nye pc spill synes jeg, spilte det mye for en liten stund siden men nå finner jeg ikke joysticken. Lenke til kommentar
Cock McBalls Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Viktig å få med seg Super Metroid og Street Fighter, RPGs som Secret of Mana, Chrono Trigger og Final Fantasy spilla må jo også nevnes Lenke til kommentar
allyse Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Star Wars: Return of the Jedi Råeste spillet du kan spille på SNES (faktisk MEGET god grafikk også) Mvh A. Lyse Lenke til kommentar
Zarato Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Legend of Zelda: A link to the past. Ingen over, ingen ved siden! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2003 yup holder på med Zelda-link to the past. Veldig godt tidsfordriv. Oki da har jeg et par tips til, takker. Tar gjerne imot flere forslag til storspill til SNES. Som jeg sier i slutten av jobbsøknadene mine "er for tiden arbeidsøkende" Lenke til kommentar
zeox Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 zelda link to the past... Donkey kong country... Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Personlig foretrekker jeg best NES. Jeg bare digger spillene på den. F.eks... * Super Mario 1,2,3 * Teenage Muntant Ninja Turtles 1,2,3 Og sånn fortsetter det i det uendelige... Lenke til kommentar
kaputt6 Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Mario kart, super metroid, super mario allstars, stunt race fx, iss , donkey kong country 1 & 2 er sinnsykt bra spill. Super mario kart er etter min mening tidenes beste spill. Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Evolution var artig. Begynte som en liten fisk og skulle utvikle seg til et menneske. Kunne oppgradere kroppen etterhvert som man spiste andre. Artig, artig! Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Jurrasic Park er et veldig bra spill til SNES. Bra grafikk, surround-lyd og bra gameplay. Når du beveger deg inne i hus så er det 1.person view. Første og kanskje eneste på SNES. Ellers anbefaler jeg seff Castlevania4 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2003 Er Castlevania 4 det samme some Dracula X? Spilte Castlevania-Symphony of the Night til Playstation sinnsykt mye, aldri spilt et plattform/rpg med så fantastisk gotisk atmosfære før eller siden. Musikken var (er) genial. En av de første spillene som brukte rein cd-lyd på musikken. Masse rockemusikk og skumle kalde ambient-låter. Plata ble etterhvert så oppripa at det ikke virka mere Lenke til kommentar
Yamaguchi Skrevet 24. januar 2003 Del Skrevet 24. januar 2003 Jeg har spilt spill siden c64 og for meg var SNES gullalderen! Følgende spill kan jeg VARMT anbefale: 3.Seiken den Setsu 3(japansk, Secret of Mana 2 har det til salgs om noen er intersert) 2. Final Fantasy 3(egenltig VI)-det beste FF-spillet! 1. Chrono Trigger, tidenes RPG! Lenke til kommentar
Anubizzzz Skrevet 24. januar 2003 Del Skrevet 24. januar 2003 Double Dragon d er det som erier! Har sikkert runda d 50 ganger .. hehe Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 bitex, er en del castlevania-info på denne sida her. Seff er layout fra 1981, men informasjonen der er gull. http://www.classicgaming.com/castlevania/dungeon.htm Lenke til kommentar
Jeff Cane Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 Chrono Trigger og Final Fantasy3 er definitivt verdt å eie! Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Rock and roll racing ingen over, ingen vedsiden Lenke til kommentar
Djerveste Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 Chrono Trigger er nok muligens det beste SNES spillet, ellers har du jo megaman serien som er klassikere. Selvfølgelig Zelda og Mario, men det er jo barnelærdom... Jo, en tittel til: Super Punch-Out! -Johan- Nintendo er og blir best!!! Lenke til kommentar
fullifaencom Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 super dubble dragon Lenke til kommentar
Tror_Han_Er_Napoleon Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 *Kremt* 1-Secret of Mana 2-Mortal Kombat 1-2-3 (Litt artig med classic fight) 3-Streetfighter 2 4-Secret of Evermore 5-Illusion of Time 6-Zelda 3 A link to the past 7-Super Mario World 1-2 8-E.V.O 9-Chrono Trigger 10-FF 4-5-6 (FF 4-5-6 kan oxo skaffes på psx) 11-Breath of Fire 1-2 12-Metroid 13-Terranigma 14-Donkey Kong 1-2-3 15-Earthbound Det var bare noen av de SKIKKELIG gode spillene til Snes jeg vet om! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå